marius paulsen Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Mania racing Vortex R. 20" bmw felger selges. felgene er ca 1 år gammle. meeget brei kant bake,godt over 10cm!!! "gun metal" i senter og polert kant! 8,5*20 med 235/30-20 toyo proxes forran(ikke halvslitte enda) 10*20 med 255*30-20 nankang ns2 bak (kjørt ca en mnd på dem) felger som vekker mye oppsikt! passer 5-7-8 serie,muligens også 3serie med myye valsing! ved hurtig avgjørelse deler vi frakten! selges kr 14500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Helsike å fine felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Hadde de bare passet min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 passer min.... hadde jeg bare hatt penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 ja det var de pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 interisert i 19" 6eika med kant i bytte? mot et mellomlegg? Felgene er strøkne med nye dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 må få noen bilder og mere info da! men er mest intrisert i penger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 kan sende deg bilder av de. ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 ok,men det er mulig jeg har kjøper på felgene nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 ok,men det er mulig jeg har kjøper på felgene nå! hmm kjøper hadde vist ikke penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 ny pris kr 13000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 passer disse til e34 mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 godt spørsmål,men skulle vel ikke være umulig det da,er jo bare 255 dekk bake da(godt med strekk i dekket) og rulle omkretsen er vel bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Hvordan er det på¨e36? skal valses uansett, men tenker på inpress. Går bra ved fullt rattutslag osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå