OKSE318IS Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Hei, lurte på om noen har noe tips til hva jeg kan gjøre med min 318iS for å få den enda grommere.... har enda ikke noe effekt anlegg på den, mn det skal d bli ganske snart håper jeg akkurat nå er den ganske orginalt:p sitter sports kammer og spesialt tilpasset chip på den, så går litt bedre enn originalt ;p hehe og turbo har jeg ikke råd til for øyeblikke..... så det er litt uaktuelt alle tips taes imot me stor takknemlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 viss du har planer om turbo så ville jeg ikke rota vekk mer penger på sugehester. da du gjerne må bytte både eksos og kammer for å få det til å fungere skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE318IS Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 viss du har planer om turbo så ville jeg ikke rota vekk mer penger på sugehester. da du gjerne må bytte både eksos og kammer for å få det til å fungere skikkelig. er ikke helt sikker på om jeg tør å satse på turbo, har hørt at det er litt risikabelt, me tanke på at alt kan gå til helvette har værtfall ikke rå til turbo, er bare lærling så lønna strekker ikke til enda muli jeg blir å selge bmw'n min etter vinteren... er ikke helt sikker hva jeg skal gjøre enda..... her blitt gla i bilen så har ikke lyst til å selge i det heletatt, mn frister med litt større motor osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 OKSE318IS: Du som har den E30 318is sølv farge i br.sund? Lille broren til Silje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE318IS Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 OKSE318IS:Du som har den E30 318is sølv farge i br.sund? Lille broren til Silje? øhm...ja det er meg Kim Bertil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 menne, den billigste løsningen for deg er ett turbo kit fra a-dekk eller lignende. sugehester blir mye dyrere om det skal ha noen merkbar effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE318IS Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 menne, den billigste løsningen for deg er ett turbo kit fra a-dekk eller lignende. sugehester blir mye dyrere om det skal ha noen merkbar effekt Er det ikke litt risikabelt å sette turbo i bilen? har hørt om mange som har montert turbo på e30'r og de har gådd godt en stund men så hadde motoren gådd til H...... vet du ca. hvor mye det vil koste å få montert turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE318IS Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Tenkte jeg skulle legge ut et bilde av hvordan bilen ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 ja det er me. turbo kit koster vell rundt 10.000kr da er alt med. Man kan kjør med 0.4/0.5bar for at det skal var holdbart. rundt 200hk og 250nm eller du kan bytt motor. 2.5 eller 3.5 sånn jeg har det. 218hk og 340nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 sistnevnte- 3.5liter skal gi deg en aks på 6.5sek.. ved en utveksling jeg ikke husker..men totalkostnaden ved motorbytte vil nok bli mye høyere enn turbo, men dog sprekere og mer holdbar.. hilsen en med e30 335prosjekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 jeg har et tbo sett til salgt. er et a-dekk kitt, men jeg har støre ic. større dyser. 0g data sprut, du får alt for 11000. alt er nytt. aldrig montert.kun sprutet som er brukt før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 sistnevnte- 3.5liter skal gi deg en aks på 6.5sek.. ved en utveksling jeg ikke husker..men totalkostnaden ved motorbytte vil nok bli mye høyere enn turbo, men dog sprekere og mer holdbar..hilsen en med e30 335prosjekt.. 0 til 100km/t på 6.5sek med 3.64 diff. og det er med 211hk og 320mn. med facelift E30. faceliften er 50kg tyngere en pre face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE318IS Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 jeg har et tbo sett til salgt. er et a-dekk kitt, men jeg har støre ic. større dyser. 0g data sprut, du får alt for 11000. alt er nytt. aldrig montert.kun sprutet som er brukt før. frister litt det tilbudet der.... mn må takke nei, har ikke så mye penger for øyeblikke, og spørs om det kan bli en stund til jeg får så my penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE318IS Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 har fått spørmål om jeg kunne fikse bilde av sikkrings boksen, så nå har jeg lastet opp 2 stk håper bildene hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 det er akkurat slik relèene er i sikringsboksen på min isbil også... men vil ikke starte. fatter det bare ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå