S.Arnesen Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 herregud... hva er det der for noe æ.... at det går ann
mbrothe Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 HAHA! morsom side det der. Se på dette her, kan det se ut som om de har montert AE-lykter fra E36 på den merca?
Hansh Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Den haifinnen var bokstavelig talt kronen på verket! Tror mange hadde hatt godt av å innse at hvis man føler seg inspirert til å skape abstrakt kunst etter å ha tatt seg en "grønn" en eller ti (på E36'en reklameres det jo åpenlyst om inspirasjonskilden) så bør man male ett bilde eller hunden eller noe, ihvertfall ikke la det gå utover de stakkers bilene...
king of the road Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 ååhh, hehe, hater plastikk-raketter!!! hva er vitsen med å fylle bilens karoseri med grunnmur's plast??
Hawkon88 Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 er dette god nok grunn for sykemelding? i tilfelle.. ikke ta med disse bildene til kara på jobben!
opt Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 helt syke greier, men jeg syns nå e30`n så veldig photoshoppa ut da.
Rabies Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Det som iriterer meg mest er at f.eks merca var jævlig gjennomført selv om den var stygg. Litt kjipt å tenke på at disse gutta kunne lagd noen virkelig råe bygg hvis de hadde hatt et snev av estetisk sans
smez Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 mere http://www.barryboys.co.uk/phpBB2/viewtopic.php?t=23164 jeg gråt først gang jeg så denne vandalisme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå