bmwomar Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Er det mulig å bytte den orginale antenna på e46 med en sharkfin? http://norway.schmiedmann.com/DisplayPr ... -+utvendig
Kjennern Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Har du antenne der alt? den lille så er det ikke så lett. Sharkfin skal monteres helt bakerst da ledningen går ut bakover. Den originale lille antenne på BMW står litt for langt frem til at du klarer å dekke over hullet. Om du forstår hva jeg mener. Jeg har en sånn finne du kan få av meg til 450,- Kommer fra Autozentrum og er komplett for montering. Må kun lakkes.
bmwomar Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 Har den lille antenna ja, dumt det ikke passer da
Mack10 Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Kjøp den fra www.koed.dk da.. Den er lengre og det ser mye bedre ut!! Antenne på taket er kun for Gsm (telefon) så du mister ikke radioen. Denne fra koed er kun en "fake-finne"
Johnny Bravo Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 jeg har også en sånn finne jeg kjøpte hos gs, men det er som du sier kjennern. Den dekker ikke over den antennen som allerede er der. det er heller ikke aktuelt å ha begge! hehe.. så det blir nokk ikke montert. jeg skulle hatt en funsjonabel finne av den lange typen, men det er vel ikke orginalt så ikke vet jeg....
bmwomar Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 Er det ikke mulig å bytte ut den orginale antenna, med en finne med antenne da? vi lever jo i 2007!
Kjennern Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Du får sikkert no billig etterligning ja, siden vi lever i 2007 som du sier. Men vi har kun nevnte originalt her da. http://sharkfinantenna.com/ kan du sikkert prøve. Er noe plast greier du limer på.
bmwomar Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 Jeg får spørre på emm sport om det er mulig å koble på en orginal finne, vil ha mulighet for bruke telefonen også.
Johnny Bravo Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Jeg får spørre på emm sport om det er mulig å koble på en orginal finne, vil ha mulighet for bruke telefonen også. samme her.. gi tilbakemld. på hva d finner ut da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå