Gå til innhold

Ole-Magnes nye e46 nye bilder 23/11


Ole-Magne
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. flott bil du har fått deg der:-) kan bare glede deg og fortelle at eg sjøl har ein E-46 med M6 replica hjul. 19" og dette kler bilen meeget godt! Mørk bil med svakt sotede ruter, og disse felgene er pent!

har du bilde av din bil med M6 felgene montert?? gledemeg til å få tonet rutene helt fram, da blir alt "riktig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan synes du det er å gå over fra 528 til 318? har selv hatt e46 og men kjørt mest e39 og synes femmern er så utrolig mye mer komfortabel mens 3'ern er selfølgelig mer sporty..

jah, si d... 2,8 liter bensin som e trimma, mot en diesel på 2liter... E jo egentli rått parti da :lol: Men like 3 serien, den e god å kjøre. Veldig kompakt. Å ikkje minst så bruke den lite drivstoff i forhold til den gamle.

5 serien va jo senka å m sport dempere, så den satt godt på veien. en drøm å kjøre selv om den hadde rulla 250 000km, inkludert 70 000 HARDE km av meg.. hehe

Savne 6èr lyden, men men.

Billig forsikring å lite forbruk jør at jeg overlever :wink:

men vil jo selfølgeli ha en 330xd som neste bil.

savner det lille xtra når gassen blir trykket i bunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
blei knall me xenon i fjærnlysan! vente du smått? ;) hehe

knall ja:) ikke småttissa enda.. har ikkje ti til sånn, då blir jo dåkker aleina på jobb.. må ha 4 mnd permisjon da, værtfall :P hehe

hehe :D d va jo d da! hadde jo bare 2 daga permisjon..

må vel ta litt permisjon t sommern :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...