Gå til innhold

min 525 24v shadowline :)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har fått gjort litt i helga også :) sota bakruta i lys røyk som siderutene, men trekantrutene fik jeg ikke gjort noe med, for der var det jo feil på den filmen jeg hadde kjøpt :evil: men skal se uti uka når jeg får bytta filmen ;) skal prøve noen bilder snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte kanskje jeg skulle skrive hva som er gjort av det jeg har hatt lyst å gjøre :) er ikke alt som er kommet på plass :)

planer i utgangspunktet : høyde trykkjusterbart senkesett

m5 bakfanger

m speil

*polyeter foringer hele understellet

*bakrutesenker

m5 stabbstag

*øyelokk

*sote ruter

sorte de lykter

mørke diode baklykter

supersprint eksos med grenrør

ny lakk

liten vinge på bagasje

*xenonlys i alle lys (mangler i kjørelys)

*sort m5 skinn

*overliggende stabbstag frame/bak

* utført

som dere ser så er det ikke gjort så alt for mye på ett år :roll: men håper på å få handla mye deler i vinter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jøss, an va jo begynt å bli skikkelig bra bilen din nå. :D Men som de andre har sagt så bør du invistere i sorte DE lykter uten AE og fikse den rare sotinga. Hvorfor skal du ha den lavere fremme? BMW gir et synsbedrag siden de har laget hjulbuen bak lavere enn fremme. Defor ser det alltid ut som om de hjuler... Trur bunnpanna di slår nedi før fronten.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, an va jo begynt å bli skikkelig bra bilen din nå. :D Men som de andre har sagt så bør du invistere i sorte DE lykter uten AE og fikse den rare sotinga. Hvorfor skal du ha den lavere fremme? BMW gir et synsbedrag siden de har laget hjulbuen bak lavere enn fremme. Defor ser det alltid ut som om de hjuler... Trur bunnpanna di slår nedi før fronten.. :?

Hehe, du svarte nettopp på ditt eget spørsmål :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er derfor jeg skal senke den mer framme ;) men den er ikke så veldi lav slik den er nå, ser ut som 40 senk som står på nå :) fikk sota bakruta for ei stund tilbake med lys røyk :) skulle til å begynde med trekantrutene da, men det var en feil på filmen, å nå har det ikke skjedd noe siden da :oops: ang lykter framme og eksos så har jeg noe på gang, men vet ikke helt hvordan det blir enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...