///Mysild Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 kanskje på tide å bytte overskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 pen bil..men hvorfor har du leppa feil vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 hmmm... Noen som har forslag til hva jeg skal ha som overskrift eller? vet ikke hvorfor jeg har gjort det, føler att den ser lavere ut når jeg ikke har detta søkket på midten, men har vurdert å snu den rette veien ja, den ser litt rar ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 ja, hehe... så rart ut! min 525 e34 eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 tja:) føler jeg har mer å utrette hehe skal prøve få til noe lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Nice bil, de bilene der er pene biler.. Og blir nok veldig bra når du får senket mer forann, snudd leppa og sånn.. Kanskje sorte lykter også.. Ellers veldig pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 har fått gjort litt i helga også sota bakruta i lys røyk som siderutene, men trekantrutene fik jeg ikke gjort noe med, for der var det jo feil på den filmen jeg hadde kjøpt men skal se uti uka når jeg får bytta filmen skal prøve noen bilder snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 tenkte kanskje jeg skulle skrive hva som er gjort av det jeg har hatt lyst å gjøre er ikke alt som er kommet på plass planer i utgangspunktet : høyde trykkjusterbart senkesett m5 bakfanger m speil *polyeter foringer hele understellet *bakrutesenker m5 stabbstag *øyelokk *sote ruter sorte de lykter mørke diode baklykter supersprint eksos med grenrør ny lakk liten vinge på bagasje *xenonlys i alle lys (mangler i kjørelys) *sort m5 skinn *overliggende stabbstag frame/bak * utført som dere ser så er det ikke gjort så alt for mye på ett år men håper på å få handla mye deler i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 lenge siden det har skjedd noe her nå, men nå fikk jeg akuratt en telefon senkesettet ditt ligger nå på posten yess, da ble det coilovers på meg kommer bilder etter senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 jeg har ver på bua, bua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Vakkert blir godt til gromkjerra det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ser lovende ut dette her Godt og høre at du har planer om og bytte eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Jøss, an va jo begynt å bli skikkelig bra bilen din nå. Men som de andre har sagt så bør du invistere i sorte DE lykter uten AE og fikse den rare sotinga. Hvorfor skal du ha den lavere fremme? BMW gir et synsbedrag siden de har laget hjulbuen bak lavere enn fremme. Defor ser det alltid ut som om de hjuler... Trur bunnpanna di slår nedi før fronten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Jøss, an va jo begynt å bli skikkelig bra bilen din nå. Men som de andre har sagt så bør du invistere i sorte DE lykter uten AE og fikse den rare sotinga. Hvorfor skal du ha den lavere fremme? BMW gir et synsbedrag siden de har laget hjulbuen bak lavere enn fremme. Defor ser det alltid ut som om de hjuler... Trur bunnpanna di slår nedi før fronten.. Hehe, du svarte nettopp på ditt eget spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 ja, det er derfor jeg skal senke den mer framme men den er ikke så veldi lav slik den er nå, ser ut som 40 senk som står på nå fikk sota bakruta for ei stund tilbake med lys røyk skulle til å begynde med trekantrutene da, men det var en feil på filmen, å nå har det ikke skjedd noe siden da ang lykter framme og eksos så har jeg noe på gang, men vet ikke helt hvordan det blir enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå