øystein andre Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 da er senkesettet kommet seg under bilen å det ser bra ut så langt må bare he noen spacere for å få den så lav som jeg ønsker, siden da hjulene framme tar i justering muttrene når det fortsatt går ann å senke ytligere 3 til 4 centi mer :D:D vil tro den står på en 50 mm senk nå ca skal prøve å fikse bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 nice, mye kom coilovers på? skulle hatt det selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 kom på 10300 for FK sitt kønigsport prøvde først å handle det på koed, men dem greidi ikke skaffe sa dem, skjønner ikke hva dem snakka om jeg.. for nå har nå jeg greid å skaffa meg, bestilte hos ett firma som kalla seg for autobb http://www.autobb.no/ må da ringe eller maile disse karene for å få bestilt siden nettsiden dems ikke er bra skal ut å ta litt bilder tenkte jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Prøve hente spacerne til deg i dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 da har jeg litt utstyr i garasjen, så nå må jeg vel få plass til dekkene nam nam :D:D håper det blir nokk klaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 En av de peneste E34`ene jeg har sett! Meget clean! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Nå vil vi ha bilder av senka bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Tatt med mobilkamera, så ikke den beste kvaliteten, men dere ser hvor lav den har blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 nå har jeg tatt noen bilder i dag endelig dette er hvorlav en 34 kan bli med 18 tommere uten å rive sundt hjulbuer å dekk framme kunne godt vert litt lavere framme syns jeg, men den er vel helt grei nå får ikke inn lillefingern der en gang carbon bakrutesenker har mer å gå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Artig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 En av de peneste E34`ene jeg har sett! Meget clean! takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Artig ja ja, kjempe gøy, fant meg en plass som var helt padde flatt i sta, å den har fått stuket på rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 God helg ale sammen for den som føler seg provosert av alle som hater bil generelt, sjekk denne bloggen å komenter den http://www.andalsnes-avis.no/article/20 ... /0/FORSIDE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 God helg ale sammen for den som føler seg provosert av alle som hater bil generelt, sjekk denne bloggen å komenter den http://www.andalsnes-avis.no/article/20 ... /0/FORSIDE Forsøket på å rive hus på Åndalsnes er også diskutert i denne tråden: Hvor ærlig er du?? Sjekk den ut og kom med dine kommentarer. Riktig god helg til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 blei lav og fin den hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå