Gå til innhold

min 525 24v shadowline :)

Share

Anbefalte innlegg

da er senkesettet kommet seg under bilen :D å det ser bra ut så langt ;) må bare he noen spacere for å få den så lav som jeg ønsker, siden da hjulene framme tar i justering muttrene når det fortsatt går ann å senke ytligere 3 til 4 centi mer :D:D:D vil tro den står på en 50 mm senk nå ca :) skal prøve å fikse bilder i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kom på 10300 for FK sitt kønigsport :) prøvde først å handle det på koed, men dem greidi ikke skaffe sa dem, skjønner ikke hva dem snakka om jeg.. for nå har nå jeg greid å skaffa meg, bestilte hos ett firma som kalla seg for autobb :Dhttp://www.autobb.no/ må da ringe eller maile disse karene for å få bestilt siden nettsiden dems ikke er bra :? skal ut å ta litt bilder tenkte jeg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg tatt noen bilder i dag endelig :) dette er hvorlav en 34 kan bli med 18 tommere uten å rive sundt hjulbuer å dekk framme ;) kunne godt vert litt lavere framme syns jeg, men den er vel helt grei nå :)

5yhvf31gn1bogpqzkal4.jpg

ktbizujfbxksqtkxf35o.jpg

får ikke inn lillefingern der en gang :P

rvbkav1y6f8dsx4wd1r9.jpg

carbon bakrutesenker

ki562n9byf3br7e0k2wo.jpg

har mer å gå på 8)

g5p2ctxtobcthir91ydn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg ale sammen :D

for den som føler seg provosert av alle som hater bil generelt, sjekk denne bloggen å komenter den ;)

http://www.andalsnes-avis.no/article/20 ... /0/FORSIDE

Forsøket på å rive hus på Åndalsnes ;) er også diskutert i denne tråden: Hvor ærlig er du??

Sjekk den ut og kom med dine kommentarer.

Riktig god helg til deg også.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...