øystein andre Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Som sagt så er det helt greit, men det er ikke staur slik som jeg ville ha det men da kunne jeg sikkert like godt laget ``dempere`` av h-bjelker måtte ut med 10300 inklusive frakt å moms, sendte gamle fjærbein i retur Prøvde å bestille på www.koed.no også men dem greide ikke skaffe sa dem, det syns jeg var litt rart når Ellingsen greide det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 tror jeg går for k-sport dah;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Er k-sport tuv godkjent til e34 ? Var inne på tanken jeg også, men ville ha ett sett som var godkjent til bilen Er ganske mye tekniske kontroller her ute da Er kjedeli å måtte inn på biltilsynet hele tida liksom.. Men nå er vel k.sport noe billigere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 k-sport ikke godkjekt nei men satt på me en m5 her om dagen me k-sport å ble så godt som forelsket (a) men om jeg blir stopt så tror jeg skilta forsvinner ganske sjapt å aldri kommer på igjen :S men satser på at tekniske kontrollene forsvinner til jeg har fått lappen tilbake tror jeg skal greie å lure til meg noen k-sport til grei pris så vuderer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Da er vi liksom kommet oss i gang i verkenstaden, håper kanskje jeg får gjort litt mer med bilen nå som jeg har en skikkeli plass å stå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Saker! Ukjente lokaler for meg. Ser at det er på Mjelva, gamle vegvesen-brakker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Det er mjelva ja Er en nedlagt mestastasjon som vi fikk huka tak i Er vel ikke akuratt noen brakker det er snakk om her;) Er kun kalt lageret som ikke er brukende til noe annet enn bruk om sommeren Vi vil prøve å samle så mange som muligt oppe der, kanskje prøve å få til noe tilnermet likt en klubb eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Hmm, det var arbeidslokaler, det. Da venter vi bare spente på å se resultatene på gjennom vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Ja, håper på å få gjort litt da Nå ser det ut til att jeg har fått skaffa meg ett sveiseapparat også, ett mig apparat til en helt grei penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 fått henta apparatet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Nå ser det ut til att jeg har fått skaffa meg ett sveiseapparat også, ett mig apparat til en helt grei penge Høres bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 fått henta apparatet? nei, skal hente det i morra når jeg er ferdig på jobb han hadde glemt me i kveld men en dag til eller fra har ikke noe si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Høres bra ut. håper på å få tatt den lille rusta som er på bilen nå, endeli bli kvitt den kanksje jeg greier å lure med meg knut så han kan assistere meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 håper på å få tatt den lille rusta som er på bilen nå, endeli bli kvitt den E34 er jo slett ikke verst når det kommer til rust, så veldig lurt å passe på, slik at bilen varer virkelig lenge. Hvor er det forresten rusten har dukket opp på din bil? kanksje jeg greier å lure med meg knut så han kan assistere meg litt Klarer du det, kan du vel klare alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Ha ha ha Da var apparatet henta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå