Gå til innhold

min 525 24v shadowline :)

Share

Anbefalte innlegg

Som sagt så er det helt greit, men det er ikke staur slik som jeg ville ha det ;):P men da kunne jeg sikkert like godt laget ``dempere`` av h-bjelker ;)

måtte ut med 10300 inklusive frakt å moms, sendte gamle fjærbein i retur :) Prøvde å bestille på www.koed.no også men dem greide ikke skaffe sa dem, det syns jeg var litt rart når Ellingsen greide det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er k-sport tuv godkjent til e34 ? :) Var inne på tanken jeg også, men ville ha ett sett som var godkjent til bilen :) Er ganske mye tekniske kontroller her ute da :) Er kjedeli å måtte inn på biltilsynet hele tida liksom.. Men nå er vel k.sport noe billigere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k-sport ikke godkjekt nei :) men satt på me en m5 her om dagen me k-sport å ble så godt som forelsket (a) men om jeg blir stopt så tror jeg skilta forsvinner ganske sjapt å aldri kommer på igjen :S men satser på at tekniske kontrollene forsvinner til jeg har fått lappen tilbake :)

tror jeg skal greie å lure til meg noen k-sport til grei pris så vuderer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mjelva ja :) Er en nedlagt mestastasjon som vi fikk huka tak i :) Er vel ikke akuratt noen brakker det er snakk om her;) Er kun kalt lageret som ikke er brukende til noe annet enn bruk om sommeren :) Vi vil prøve å samle så mange som muligt oppe der, kanskje prøve å få til noe tilnermet likt en klubb eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper på å få tatt den lille rusta som er på bilen nå, endeli bli kvitt den :)

E34 er jo slett ikke verst når det kommer til rust, så veldig lurt å passe på, slik at bilen varer virkelig lenge.:) Hvor er det forresten rusten har dukket opp på din bil?

kanksje jeg greier å lure med meg knut så han kan assistere meg litt :)

Klarer du det, kan du vel klare alt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...