øystein andre Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 håper på å få tatt den lille rusta som er på bilen nå, endeli bli kvitt den E34 er jo slett ikke verst når det kommer til rust, så veldig lurt å passe på, slik at bilen varer virkelig lenge. Hvor er det forresten rusten har dukket opp på din bil? kanksje jeg greier å lure med meg knut så han kan assistere meg litt Klarer du det, kan du vel klare alt. Det er vel stort sett i jekkfestene det er begynt Så er ikke noe kjempeprosjekt Men er kjedeli når en vet det er der Det er jo lov å håpe på å lure med seg Knut da, vet han har sveisa noe før Å jeg trenger en oppfrisking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Det er jo lov å håpe på å lure med seg Knut da, vet han har sveisa noe før Å jeg trenger en oppfrisking Jekkfestene er en gjenganger, ja. Joda, jeg har stor tro på at Knut kan være til stor hjelp - faktisk er vel de som kjenner en Knut heldige. Det er bare det med å motivere ham til å stille, da... Men hvis du bare venter til gradestokken kryper nedover og den sure vinden suser rundt hushjørnene, tenker jeg det skal bli lett å lokke knuter og andre varmesøkende vesener til det varme og tette skrulokalet ditt. Dette skal det bli interessant å følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Må bare smile jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 Jekkfestene er en gjenganger, ja. Joda, jeg har stor tro på at Knut kan være til stor hjelp - faktisk er vel de som kjenner en Knut heldige. Det er bare det med å motivere ham til å stille, da... Men hvis du bare venter til gradestokken kryper nedover og den sure vinden suser rundt hushjørnene, tenker jeg det skal bli lett å lokke knuter og andre varmesøkende vesener til det varme og tette skrulokalet ditt. Dette skal det bli interessant å følge med på. Knut er en kjernekar slik jeg kjenner han ja Han kan bare sitte der å glise han For sannheten er att han kan å vet mye, om mye rart å alt muligt i grunn Har lurt han til å hjelpe meg litt i morra :D ;) Jeg greier sikkert ikke utføre så veldi mye i vinter, men skal nå prøve å gjøre litt Er ikke av den raskeste typen serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 *rødme* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Knut er en kjernekar slik jeg kjenner han ja Han kan bare sitte der å glise han For sannheten er att han kan å vet mye, om mye rart å alt muligt i grunn Har lurt han til å hjelpe meg litt i morra :D ;) Smisking hjelper alltid. Jeg ser at dette har du kontroll over - later ikke til at du trenger hjelp av surt og kaldt vær. Ellers skal jeg ikke si meg uenig i din analyse av Knuts personlige egenskaper - vi får prøve å beholde ham som en godt bevart hemmelighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 Smisking hjelper alltid. Jeg ser at dette har du kontroll over - later ikke til at du trenger hjelp av surt og kaldt vær. Ellers skal jeg ikke si meg uenig i din analyse av Knuts personlige egenskaper - vi får prøve å beholde ham som en godt bevart hemmelighet. Hehehe ja, vi får prøve på det Jeg mener en får vel prøve å hjelpe hverandre der en kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Jeg mener en får vel prøve å hjelpe hverandre der en kan Jeg er veldig enig. Problemet oppstår selvsagt for dem som er veldig flinke - deres hjelp kan bli veldig etterspurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 ha ha ha Reklame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Den der må dere ta godt vare på, en av mine sjeldne kunstverk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Den der må dere ta godt vare på, en av mine sjeldne kunstverk Burde den ikke være nummerert og signert av kunstneren selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 He he he 1 av 2 som ennå finnes, nr 2 sitter på et vikepliktskilt i Vistdalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 He he he 1 av 2 som ennå finnes, nr 2 sitter på et vikepliktskilt i Vistdalen Da tenker jeg det blir kultursafari til Mjelva og Vistdal til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Jeg er veldig enig. Problemet oppstår selvsagt for dem som er veldig flinke - deres hjelp kan bli veldig etterspurt. Ja, der har du ett kjepe problem Det blir litt vanskeligt å følge opp med gjentjenester etter hvert å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå