Gå til innhold

min 525 24v shadowline :)

Share

Anbefalte innlegg

håper på å få tatt den lille rusta som er på bilen nå, endeli bli kvitt den :)

E34 er jo slett ikke verst når det kommer til rust, så veldig lurt å passe på, slik at bilen varer virkelig lenge.:) Hvor er det forresten rusten har dukket opp på din bil?

kanksje jeg greier å lure med meg knut så han kan assistere meg litt :)

Klarer du det, kan du vel klare alt. :P

Det er vel stort sett i jekkfestene det er begynt :) Så er ikke noe kjempeprosjekt :) Men er kjedeli når en vet det er der :(

Det er jo lov å håpe på å lure med seg Knut da, vet han har sveisa noe før :) Å jeg trenger en oppfrisking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo lov å håpe på å lure med seg Knut da, vet han har sveisa noe før :) Å jeg trenger en oppfrisking :)

Jekkfestene er en gjenganger, ja.

Joda, jeg har stor tro på at Knut kan være til stor hjelp - faktisk er vel de som kjenner en Knut heldige. Det er bare det med å motivere ham til å stille, da... Men hvis du bare venter til gradestokken kryper nedover og den sure vinden suser rundt hushjørnene, tenker jeg det skal bli lett å lokke knuter og andre varmesøkende vesener til det varme og tette skrulokalet ditt.;)

Dette skal det bli interessant å følge med på.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jekkfestene er en gjenganger, ja.

Joda, jeg har stor tro på at Knut kan være til stor hjelp - faktisk er vel de som kjenner en Knut heldige. Det er bare det med å motivere ham til å stille, da... Men hvis du bare venter til gradestokken kryper nedover og den sure vinden suser rundt hushjørnene, tenker jeg det skal bli lett å lokke knuter og andre varmesøkende vesener til det varme og tette skrulokalet ditt.;)

Dette skal det bli interessant å følge med på.:)

Knut er en kjernekar slik jeg kjenner han ja :D Han kan bare sitte der å glise han ;) For sannheten er att han kan å vet mye, om mye rart å alt muligt i grunn :) Har lurt han til å hjelpe meg litt i morra :D:D ;);) Jeg greier sikkert ikke utføre så veldi mye i vinter, men skal nå prøve å gjøre litt :) Er ikke av den raskeste typen serru :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knut er en kjernekar slik jeg kjenner han ja :D Han kan bare sitte der å glise han ;) For sannheten er att han kan å vet mye, om mye rart å alt muligt i grunn :) Har lurt han til å hjelpe meg litt i morra :D:D ;);)

Smisking hjelper alltid. :lol:

Jeg ser at dette har du kontroll over - later ikke til at du trenger hjelp av surt og kaldt vær. ;) Ellers skal jeg ikke si meg uenig i din analyse av Knuts personlige egenskaper - vi får prøve å beholde ham som en godt bevart hemmelighet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smisking hjelper alltid. :lol:

Jeg ser at dette har du kontroll over - later ikke til at du trenger hjelp av surt og kaldt vær. ;) Ellers skal jeg ikke si meg uenig i din analyse av Knuts personlige egenskaper - vi får prøve å beholde ham som en godt bevart hemmelighet. :D

Hehehe :D ja, vi får prøve på det ;) Jeg mener en får vel prøve å hjelpe hverandre der en kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...