knut_olestad Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Nei du må ikke selge gromkjerra di, er jo fineste bilen du har hatt Den er jo ikke ferdig engang He he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 Du kan vel ikke selge nå?Men selv om du gjør det, kan noen andre ha bilen din i mange år - så lenge de fortsetter å ta godt vare på den. knut_olestad Skrevet: Tor Des 04, 2008 21:00 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Nei du må ikke selge gromkjerra di, er jo fineste bilen du har hatt Den er jo ikke ferdig engang He he Nei, jeg vil ikkje selge heller nå nå skal jeg ha den til den visner mellom fingra på meg Men dette var noe jeg tenkte på før jeg begynte å koste på den Jeg la den jo ut for salg, men jeg fikk ikke sove å ikke var humøre på topp heller så det gikk to dager, da bestemte jeg meg for å ta den ned fra nettet igjen jeg greide rett å slett ikke å selge uansett da, så her er det ferdige resultatet av rustsveisinga mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Hva har du smurt utpå ? Sveiset du med tig, eller MIG/MAG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Så knall ut det der Hoem: er sveisa med MIG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Dette er sveiset med mig ja er smurt på bodyshyts fra biltema skal følge med litt å se om den holder seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=92470 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=92470 Må ha det, bare må ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hehe sammentreff med i å knut i gårkveld han sendte link på dette interiøret, menst jeg fikk tilbud om ett sort m5 bøffelskinn interiør til 5 lapper som jeg da kjøpte Julegave til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 nice! blir nok flott denne 5eren til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Det håper jeg den blir også begynner og koste en del penger denne bilen nå Jeg syns det er verdt det i allefall Driver også å piller litt i orginal lyktene, har litt lyst å få tona glassa bare bittelitt Hva syns dere om prisen på interiøret da? :S er ikke el stoler da, bare sånn att det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 godt å sitte i, mer vet jeg ikke hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Ja, gode å sitte i er dem, den m5en som står bak bilen min på garasjebildene har sånne seter, blir liksom ikke klam av å sitte i dem heller Jeg håper litt på att det er 2+2 det hadde vert konge Syns det er så tøft jeg, men skal ikke skru opp forhåpningene mine for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Hvilken bil er det Jørgen har hatt disse i? Og når skal du bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Han har det i en 520 tror jeg litt usikker på akuratt den biten der men skal prøve å få det til i løpet av neste uke tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Bli digg ta her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå