Gå til innhold

min 525 24v shadowline :)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kan vel ikke selge nå?;)

Men selv om du gjør det, kan noen andre ha bilen din i mange år - så lenge de fortsetter å ta godt vare på den.;)

knut_olestad Skrevet: Tor Des 04, 2008 21:00 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Nei du må ikke selge gromkjerra di, er jo fineste bilen du har hatt

Den er jo ikke ferdig engang

He he

Nei, jeg vil ikkje selge heller nå ;) nå skal jeg ha den til den visner mellom fingra på meg ;) Men dette var noe jeg tenkte på før jeg begynte å koste på den :) Jeg la den jo ut for salg, men jeg fikk ikke sove å ikke var humøre på topp heller :( så det gikk to dager, da bestemte jeg meg for å ta den ned fra nettet igjen :P jeg greide rett å slett ikke å selge :D

uansett da, så her er det ferdige resultatet av rustsveisinga mi ;)

vvggsmiqdstwc2kjn3cc.jpg

nlkhfxmjxlipkfzg2mjf.jpg

1lpim9mpm8ucakomah9j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg den blir også :D begynner og koste en del penger denne bilen nå :P Jeg syns det er verdt det i allefall :D Driver også å piller litt i orginal lyktene, har litt lyst å få tona glassa bare bittelitt ;) Hva syns dere om prisen på interiøret da? :S er ikke el stoler da, bare sånn att det er sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gode å sitte i er dem, den m5en som står bak bilen min på garasjebildene har sånne seter, blir liksom ikke klam av å sitte i dem heller :) Jeg håper litt på att det er 2+2 :D det hadde vert konge :D Syns det er så tøft jeg, men skal ikke skru opp forhåpningene mine for mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...