øystein andre Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Jeg holder seriøst på å gå av kosteskaftet her :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Gleder meg vilt til å se det, må ha meg en tur opp når du driver monterer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Ja, da må du ta deg en tur føler forøvrig att det kommer til å bli en helt annen bil når jeg får satt inn det andre innteriøret selvfølgelig ville han ha mitt gamle i bytte, men det er helt greit, for det er ganske slitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Jeg holder seriøst på å gå av kosteskaftet her :D:D Det forstår vi jo... Er det forresten noen som vet om det er noe stress å få nedregistrert en bil til fire sitteplasser hvis man setter inn et 4-seters M5 interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 man må vel ikke nedregistrere bilen da!? eller skal du prøve å få billigere forsikring ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Det forstår vi jo... Er det forresten noen som vet om det er noe stress å få nedregistrert en bil til fire sitteplasser hvis man setter inn et 4-seters M5 interiør? Er det noe som må gjørest også eventuelt ? hmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Tror ikke du skal se på det som et problem, med mindre BT er aldeles på tryne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Er det noe som må gjørest også eventuelt ? hmmm.. Jeg har lurt på akkurat det der: For strengt tatt har du et vognkort som sier "plass til fem" - men du mangler sikkerhetsbelte for femtemann... Og det at sikkerhetsbeltet mangler er sikkert et større problem enn at hele sitteplassen er borte. Og så; hvis myndighetene skal være konsekvente; må man dokumentere at den bilen man skal gjøre om til fireseter har det samme råkarosseriet som de som ble levert med dette baksetet fra fabrikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Er de så firkanta tar vi å maler prikker på dem og bruker dem til yatsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Er de så firkanta tar vi å maler prikker på dem og bruker dem til yatsi Og jeg som trodde at det var fordi yatzy var kjedelig at folk kjørte rundt med terningene hengende i speilet i stedet for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 hehe... men hvis jeg tar ut mine bakseter, så kan de jo ikke ta meg for det... "øy, ser her registrert for 5 personer, men bare to seter... her lukter det teknisk altså!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Så vist jeg ser biltilsynet står der, så gir jeg bare gass å gjemmer meg hehe kanskje ikke så lurt men jeg klarer ikke helt å se problemet, å vist dem får ett problem med dette så har dem for lite å gjør på men nå vet jeg ikke om det er 2+2 men håpe er jo lov til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Du får hive en klappstol i bagasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Du får hive en klappstol i bagasjen haha... eller prøve på å si at du bare har tjukke venner, så den 5 får ikke plass uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 haha og en jekkestropp da er det både sete å sele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå