StianA Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 m5 speil kanskje? fin bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
www.rodmix Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 kjempefin bil det der! hadde også en slik for noen år siden, en 525 med automat og 540 front. herlig bil å kjøre men dog noe tørst med den automatkassa i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 fet bil det der! har du noen interiørbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 har ikke norn innteriør bilder enda, men kan få fiksa det er ikke noe slikt kjempefint med stoff innteriør da, sort å mørkegrått er det kanskje det hadde gjort seg med noen andre speil prisen på slikt da? litt om bilen, er jo kjekt å vite : 525 24V senka 40/40 med f/k automotive (dempere og fjærer) men skal bli lavere 17 8,5 felger hvite blinkere rundt om angel lykter (satt på etter bilde er tatt) sota ruter lys (etter bilder er tatt) om noen dager blir det nye polyeter foringer i understell den er akurat kommet hjem etter rustsveising m5 kanalskjørter rieger frontleppe shadowline stoff innteriør (sort og mørke grått, lyst på sort skinn) noen som vet om? Til våren kommer: nytt senkesett som er lavere forhåpentligvis bakrutesenker kanskje andre speil (usikker) lurer litt på turbo veit jeg kanskje koster på litt mye på en gammel bil, men jeg elsker dette karosseriet jeg syns e30 cupe og e34 er penest kanskje jeg som er litt spess alle har vel sin favoritter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 fin e34 du har der. og ser ikke noe ufornuftig i å legge penger i gamle e30 og e34'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 nei, er vel sant det men jeg blir aldri nøyd da kan gjore om hele tida liksom tente jeg snart skal få på ett eller anna tøft merke på den å vinyl, men kan ikke være for mye liksom, må ta en prat med mr.olestad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Noe spesielt du tenkte på da? Har akkurat laga merker til Cosworth`n til Lysgård, Ford og Cossie logo i sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 veit ikkje ka e tenke på forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Kommer ikke på noe akkurat nå, må vel tusle ut å ta en røyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 neineinei... må ikke rote til e34'n med klistremerker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 hehe må bli på bakruta eller no da lett fjerne igjenn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 neineinei... må ikke rote til e34'n med klistremerker Helt enig, spare fine bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 hmmmmm... tenke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 ka du meine knut? ska oss la vare å ha på no klister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Lat oss pøte på kilovis md japsevinyl Neida, den e no finast uten, men om d e nåka veldi diskre so kan d gå ann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå