øystein andre Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Ja, hadde vert greit å kunne bestille å avbestille trafikkulykker I morgen begynner jeg å demontere interiøre mitt da skal jeg inn med M5 skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Og jeg skal være flue på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Og jeg skal være flue på veggen Du kan sikkert hjelpe til litt også når du først er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 tar du med kamera ? Håpe han som selger det ikke plutseli får noe fore i morgen kveld nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Minn meg på å kjøpe batterier i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 that shall i doo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Da var M5 Bøffelhudinteriøret på plass Sjefen sjøl i arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 trenger en god vask og en god behandling ser jeg! men blir nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 jippi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 trenger en god vask og en god behandling ser jeg! men blir nok bra! Ja, det var ikke akuratt reint nei men ska ta en shine i morra nå er jeg lei for dagen, holdt på siden halv 12 i dag div anna småplukk også som måtte fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 i see... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 forresten, hva er lurt å vaske skinnet med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 forresten, hva er lurt å vaske skinnet med? Jeg tror ikke jeg ville "vasket" med noe som ikke var beregnet for å rense skinn med - du kan enten svinge innom en bilforhandler som selger biler med skinnseter i høy kvalitet, eller gå innom nærmeste møbelforhandler og spørre hva de anbefaler. Gode lærpleiemidler koster - men de er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 www.leathermaster.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå