Gå til innhold

min 525 24v shadowline :)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

koster jo endel sånn midler, men er absolutt verdt det!

Yup, stemmer - kvalitet koster. Og lønner seg i lengden.:)

Så neste gang ev av dere er hos Nille sammen med venninne/kjæreste/samboer/kone, og hun begynner å se på kosmetikk, kan du godt sette den tilbake i hyllen mens du smiler og sier; "nei, den er ikke bra nok for deg.":)

Da kan hun faktisk ta det som att hun MÅ ha ``kvalitets`` sminke for å bli ``fin`` :P hahahaha :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt svigers har godt med penger :-P

Den dagen da det forventes at du skal bidra med en betydelig andel av midlene som skal til for at hun skal kunne opprettholde det forbruksmønsteret hun er vant til, er det ikke sikkert BMWen din vil sette så veldig stor pris på det.;)

å jo... så lenge ho får kjøkkenet og badet som ho vil... kan jeg ha garasjen og bilene som jeg vil :-P hehe...

heldigvis er ho ikke kravstor på slikt, betaler for seg selv og sånt... greit i grunn :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre med klær enn sminke :)

Glemte jo kameraet i dag før jeg reiste opp i verkenstaden :( Fikk siste dørtrekket i gårkveld så nå er det montert :) Var også å henta ei forundringspakke fra gs i dag :) diverse klips og skruer, samt dekslene bak framlysene, så nå ser motor rommet ut til å vere i skjønneste orden :) til og med skruen til å skru fast spylertanken ;) da mangler det bare en god vask i motor rommet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...