knut_olestad Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Når jeg først satte meg inn i førersete hadde jeg lite lyst å gå ut igjen. Deilig å sitte så stabilt og godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2008 Den kassa i midtarmlene bak var jo ikke lås på i det hele tatt Hver gang jeg bremsa så kom den skliende fram Så i går så laga jeg meg en egen lås på den, den ble ikke noe fin Men nå er det ikke noe problem å bytte ut den med det somer orginalt når den tiden kommer Den uorginale fungerer nå den også Orginaldelene tømmer nå lommeboka mi ser jeg Ser dere har nevnt på skokrem for framstolene her, men hvor lite er lite ? Å det bør kanskje stå å trekke en stund også det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2008 Når jeg først satte meg inn i førersete hadde jeg lite lyst å gå ut igjen. Deilig å sitte så stabilt og godt Du glisa ganske breit ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Tatt helt juleferie her :D Hadde masse planer for jula, men ingenting ble gjort Forresten den rusta jeg fant på bilen min som nå er fiksa, er det sånn standar e34 rust? sett på 2 andre biler her på plassen nå, å dem har samme tendensen :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 Blitt en lang juleferie her gitt hehe Men ting ligger å lurer, holder på å fikse lakkering av bilen, fått en MEGET grei pris syns jeg sjøl i allefall Ellers så ligger sorte DE lykter høyt i kurs, å så sitter jeg å lurer på noen 10X18 felger bak, å 8,5X18 framme Klart alt dette blir en god slump med penger jeg ikke har nu, men håper på å få fiksa dette her før sommeren kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Da ryker bilen inn på lakk om tirsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Hvor skal du lakkere bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 En utlending som har starta for seg sjøl her ute på næs har sett noen jobber han har gjort, å det ser ut til å vere meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Hvis det er han som holder til på Holmemstranda, så vurderer jeg å bruke ham selv. Regner med at du kommer med en tilbakemelding på jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Har han kommet seg til Åndalsnes nå? Skal sjekke hva han skal ha for å sveise rusta mi Snes: sjekk den hvite M535i nederst her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1134898#1134898 Den er lakka av utlendingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Da ryker bilen inn på lakk om tirsdagen Hmm, dette må vi følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Så røyk f... meg bensinpumpa, nå gikk plana rett i da.. Nå har jeg beregna meg sånn att dette skulle gå som smurt med betaling osv...... Da må lakken vente litt til, nå kjenner jeg att tempen stiger på skallen min menmen.. de skal bli, bare att jeg må dessverre nedprioritere lakk en måned til :( :( Nå hadde jeg virkerli forhåpninger her ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 trist å høre om bensin pumpa de :S er sjipt når sånt sjer men en glad nyhet må jo være at jeg har en helt flonk ny tilsalgs me sil osv ny pris 3800kr send en pm om du er int GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Kjøpt allerede så det ble litt seint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Da håper vi på lakkering i mai? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå