øystein andre Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Da håper vi på lakkering i mai? Slutten av mai førsten av juni men det går greit, beggynder å innfinne meg med att slik er det nå en gang Er vel egentli ikke noe stress før heller Ett hint om att jeg skal vente på finværet kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Så får jeg bare si att dette kan ta en stund å få i orden, for nå er jeg vist permitert fra 1.mai Regner med att da trenger enn alle pengene man har, så får en bare kutte ut alle planer noen mnd`er :S Dette ble en skikeli nedtur igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 har prøvd å gni inn skinninteriøret litt de siste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Fått på mer rette lys igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 GROM E34 du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 takktakk har bytta panser nå, fant ett brukt ute på gs, godt som nytt så nå håper jeg på lakk snart alt liksom bare gikk imot meg her en stund, men nå ser det ut som om ting kan skje ganske snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Blir bra dette Øystein Men jeg hørte noen rykter om at dere skal av gårde å se på en bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Ja, det stemmer Jeg reiser på toget i efta, oppover landet å håper på å komme ned igjen med noe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 hmmm.. innbrudd i bilen min i helga som var for noe så stakkarsligt som ett billigt momo ratt som sto i bilen for anledningen :S resten sto igjen da, det er igrunn ganske talentløst når en først bryter sundt halve bilen for att RATT !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mdh42 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 ikke bra! likte bilen! men er ikke veldig fan av M6 felger på E-34 men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 du den front leppa som er på bildet på første side, hvor får du tak i en sånn en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Forbanna drittfolk!! Kan umulig ha mye mellom øra når de tar et billig ratt og lar en dyr stereo stå igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 du den front leppa som er på bildet på første side, hvor får du tak i en sånn en ? Tar jeg ikke helt feil er det en Rieger Infinity leppe. Tror også det er den samme leppa fremdeles på bilen, men nå montert opp/ned... Dem har den på GS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 hmmm.. innbrudd i bilen min i helga som var for noe så stakkarsligt som ett billigt momo ratt som sto i bilen for anledningen :S resten sto igjen da, det er igrunn ganske talentløst når en først bryter sundt halve bilen for att RATT !! Kjedelig... Det er noe forbannet dritt. Vet åssen det føles, skjedde det samme med meg ei uke etter bimmers-treffet i Åndalsnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå