øystein andre Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 du den front leppa som er på bildet på første side, hvor får du tak i en sånn en ? Kjøper den på GS bildeler, eventuet andre plasser der den kan vere billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 hmmm.. innbrudd i bilen min i helga som var for noe så stakkarsligt som ett billigt momo ratt som sto i bilen for anledningen :S resten sto igjen da, det er igrunn ganske talentløst når en først bryter sundt halve bilen for att RATT !! Kjedelig... Det er noe forbannet dritt. Vet åssen det føles, skjedde det samme med meg ei uke etter bimmers-treffet i Åndalsnes. Såpass ja .. Hva som forsvant fra deg da ? her forsynte dem seg med ett slitt møkkete blått momo ratt med boss. Skjønner ikke vitsen jeg !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 ikke bra! likte bilen! men er ikke veldig fan av M6 felger på E-34 men hver sin smak Tror M6 felger er i den kategorien att enten så liker en dem, eller ikke Jeg syns det så veeeeldi bra ut til å begynne med, men nå har jeg lyst på noen skikkeli kantfelger, helst stjerne eiket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 hmmm.. innbrudd i bilen min i helga som var for noe så stakkarsligt som ett billigt momo ratt som sto i bilen for anledningen :S resten sto igjen da, det er igrunn ganske talentløst når en først bryter sundt halve bilen for att RATT !! Kjedelig... Det er noe forbannet dritt. Vet åssen det føles, skjedde det samme med meg ei uke etter bimmers-treffet i Åndalsnes. Såpass ja .. Hva som forsvant fra deg da ? her forsynte dem seg med ett slitt møkkete blått momo ratt med boss. Skjønner ikke vitsen jeg !! Tja, det var litt av hvert. SONY GPS, JVC Boomblaster, Leatherman, tre poser med taxfree varer, klær og trekkene til telt, soveposer og liggeunderlag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Kimmern Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Synes bilen din er drit rå jeg øystein;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mdh42 Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 ikke bra! likte bilen! men er ikke veldig fan av M6 felger på E-34 men hver sin smak Tror M6 felger er i den kategorien att enten så liker en dem, eller ikke Jeg syns det så veeeeldi bra ut til å begynne med, men nå har jeg lyst på noen skikkeli kantfelger, helst stjerne eiket Mye kant og lite gummi syns jeg er pent på e 34 :D men må ellers si at jeg syns bilen så drit tøff ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Var inne på tanken å kjøpe rondell 58 i sommer, men da jeg ringte GS så hadde de akuratt solgt siste settet der er det myyyyyye kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Blitt stilig bilen din nå. Gjor seg med m5 interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Takk takk er langt fra strøken, men er kanskje like greit me noe smårust riper å bulker, da blir en ikke hysterisk når folk elger seg på bilen i helgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Takk for kaffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 blir mye kaffe nå framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Må regne med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gis535 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Har ikkje tia til å drikke kafe. Skall kjøpe turbo du. De har i vørte enig om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 vel, her har det vert meget stille i de siste månedene mangel på tid å penger, ikke minst motivasjon/inntresse har vert en meget stor faktor men nå tror jeg att jeg er på gang igjen har ikke gjort en dritt, mildt sagt i hele vinter. kun jobb å mere jobb .. håper på å begynne på bilen igjenn nå i løpet av de første dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå