Gå til innhold

min 525 24v shadowline :)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmm.. innbrudd i bilen min i helga som var :( for noe så stakkarsligt som ett billigt momo ratt som sto i bilen for anledningen :S resten sto igjen da, det er igrunn ganske talentløst når en først bryter sundt halve bilen for att RATT !!

Kjedelig... Det er noe forbannet dritt. Vet åssen det føles, skjedde det samme med meg ei uke etter bimmers-treffet i Åndalsnes.

Såpass ja .. Hva som forsvant fra deg da ? her forsynte dem seg med ett slitt møkkete blått momo ratt med boss. Skjønner ikke vitsen jeg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o ikke bra! likte bilen! men er ikke veldig fan av M6 felger på E-34 men hver sin smak ;)

Tror M6 felger er i den kategorien att enten så liker en dem, eller ikke :) Jeg syns det så veeeeldi bra ut til å begynne med, men nå har jeg lyst på noen skikkeli kantfelger, helst stjerne eiket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. innbrudd i bilen min i helga som var :( for noe så stakkarsligt som ett billigt momo ratt som sto i bilen for anledningen :S resten sto igjen da, det er igrunn ganske talentløst når en først bryter sundt halve bilen for att RATT !!

Kjedelig... Det er noe forbannet dritt. Vet åssen det føles, skjedde det samme med meg ei uke etter bimmers-treffet i Åndalsnes.

Såpass ja .. Hva som forsvant fra deg da ? her forsynte dem seg med ett slitt møkkete blått momo ratt med boss. Skjønner ikke vitsen jeg !!

Tja, det var litt av hvert. SONY GPS, JVC Boomblaster, Leatherman, tre poser med taxfree varer, klær og trekkene til telt, soveposer og liggeunderlag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
:o ikke bra! likte bilen! men er ikke veldig fan av M6 felger på E-34 men hver sin smak ;)

Tror M6 felger er i den kategorien att enten så liker en dem, eller ikke :) Jeg syns det så veeeeldi bra ut til å begynne med, men nå har jeg lyst på noen skikkeli kantfelger, helst stjerne eiket :)

Mye kant og lite gummi syns jeg er pent på e 34 :D :D men må ellers si at jeg syns bilen så drit tøff ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 5 months later...

vel, her har det vert meget stille i de siste månedene :) mangel på tid å penger, ikke minst motivasjon/inntresse har vert en meget stor faktor :? men nå tror jeg att jeg er på gang igjen :) har ikke gjort en dritt, mildt sagt i hele vinter. kun jobb å mere jobb .. håper på å begynne på bilen igjenn nå i løpet av de første dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...