Spankus Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Hei, du som har denna ja sett den mange ganger både på dombås og åndalsnes.. Har vell kanskje sett meg også? islandgrønn metallic e34 sedan. Gått md 15 tums bakhjul ei stond.. er ofte på mama rosa ellers sitter jeg på i violett 525 tds. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Der var prosjekttråden og ja gitt, lurte lenge på og kjøpe denne, hadde den bare stått litt lenger så kunne jeg vifta med lommeboka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Ja det var trist at denne forsvant herfra, men satser på at Øystein plutselig dukker opp med en annen BMW før eller senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Denne ble solgt for en tid tilbake eller rettere sagt, bytta bort i en corolla å litt penger til meg ny bil er kommet på gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå