Joatle Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Digg bil Får bare enda mer lyst på shadowline lister når jeg ser sånt noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 hvilken dimensjon er det på dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 235.45x17 tror jeg det er han kjører på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 225/45.17 litt for mye teip på felgene er klar over det uff.. gleder meg til sommeren polere bil å få på felgene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 greide ikke å dy meg når jeg var på koed i sta bare måtte bestille hadde en dult i vinter som sagt tidligere, så nye måtte jeg ha uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 noen som har en ide til hvordan jeg får sota disse fint ? har satt den sammen igjen etter i vinter nå, tenkte få på noen nye bilder, har jo skjedd litt med den i vinter neste måned blir det nye tårnlager med senkeskåler framme samt nye bærearmer og kasterstag med powerflex foringer er det forskjell på m5 stabbstag å 525 stagene? tenkte bytte ut disse også eventuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 De er jo kraftigere da, så den ligger som et strykejern i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 får en powerflex foringer som passer på dem da? frister litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 koed har det de var jo svinbillige de brukte stabstagene der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 var just det jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 nye bilder ae lykter er kommet på, å soting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 nye spredere, ny leppe uten sweet merket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 nye spredere, ny leppe uten sweet merket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Sweet merket ligger jo baki min bil Gjorde seg det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå