Gis535 Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 ser bra ut no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 da kan i berre glemme m5 fangern ei stund litt viktigare med dem tekniske tinga her no, så det blei med bære arme å kasterstagg muli i må ha litt meir å .. sto å såg på bremsen mine, av en eller anna grunn så er dem blitt blå å lilla forslag til bremse skiver å klosser jeg kan kjøpe ? helst noe som tåler litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Black Diamond, EBC og masse andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Man kødder ikke med BMW eiere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 hva med borra og slissa brembo skiver? Jeg har nylig kjøpt meg skiver fra Bromsmannen. send en mail til han og forhør deg litt, order@bromsmannen.se , veldig trivelig kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 M5 har jo brembo skiver originalt, og brembo er barske saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 hvordan er det med calippere når jeg skal til med sånne skiver da? er det ett kjempeutlegg på gang da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 da er jeg på tur til å bytte for stilling skal bli godt ja, blir første BMW`n jeg har kjørt med helt ny forstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 herregud for en forskjell det blei med nytt kjennes ut som ett fly men såg det når jeg var under der att nye stabblinker å stabbstag må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Få på M5 stag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 ja, har vert å sjekka pris på m5 stag med polyeterforinger og nye lenkearmer, tok med nye endeledd og hjelpesnekkeforing med arm også så detta skal bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 fikk på sommerskoa en dag hmmm.. sporer veldi kan en si, så venter nå på forstillingskontroll men så har jeg en kompis av meg som handla seg 9,5*18 å 8*18 ac kopi felger, nå blei jeg påvirka hehe har gått å tenkt turbo ei stund, men spørs om det må vente litt blir vertfall nye felger av ett eller anna slaget som er større enn de jeg har nå skal prøve få på litt bilder igjenn snart er kommet seg litt i løpet av vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 vert dårli med ting som har skjedd i det siste, men nå er det ett senkesett på tur i allefall :) fk sitt trykk og høydejusterbart, håper den blir så lav jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2008 da er dette settet på vei er det noen som har prøvd dette? innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå