Gå til innhold

min 525 24v shadowline :)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er 40/40 senk :) skulle til å kjøpe høyde/trykkjusterbart, men nå ser jeg det att med disse felgene så får jeg den ikke stort lavere uten enten å valse hjulbuer eller rive av framskjermene :P

forresten, det er ikke daglig kost att bilen min er så skitten ;) er bare for å vise fram felgene på bilen :) kommer mer bilder når regnet finner ut att det skal flytte seg på andre sida av fjellet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rondellene har nå knutn fått til sin e28 ;) så skal jeg ha noen 17 toms skrudde bbs til vinterfelger :)

men felgene ser mye bedre ut når du ser dem på rett, blir litt feil på bildet sier folk :)

var på koed i sta, å greide ikke dy meg, så nå er det ett overliggende stabbstag på tur, samt carbon bakrutevinge, øyelokk, å noen småforinger her å der som jeg bytter for jeg liker att det er nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

///Mysild Skrevet: Ons Jun 25, 2008 11:30 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

ser ut som de er PS, når bilen er skitten og felgene rene

men absolutt bra

nå har jeg sitti å stussa på hva PS er for no å først nå gikk det opp for meg, ja det kan du ha litt rett i mysild ;)

tenkte vente med mere bilder nå, er jo deler på vei fra koed, men dem mangla noen av delene inne på lager å nå har dem jo ferie, så det tar tid :? men blir snart oppdateringer håper jeg :)

trykk å høydejusterbart ble det da ikke noe av siden jeg ikke kan ta bilen så langt ned som jeg vil med disse felgene på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...