øystein andre Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 blei nå nye felger i dag da hva syns folket ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Heftig, og enn så lenge uvanlig på E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Ikke dumt. Uvanlige felger på E34, men er vel det som er noe av meninga hehe Du må få vasket bilen og ta noen skikkelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Slett ikke verst! Men, som sagt, bilen må vaskes og så må du finne en bra location. Bilen fortjener skikkelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 ser ut som de er PS, når bilen er skitten og felgene rene men absolutt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Det va stilig. Hvliken senk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 det er 40/40 senk skulle til å kjøpe høyde/trykkjusterbart, men nå ser jeg det att med disse felgene så får jeg den ikke stort lavere uten enten å valse hjulbuer eller rive av framskjermene forresten, det er ikke daglig kost att bilen min er så skitten er bare for å vise fram felgene på bilen kommer mer bilder når regnet finner ut att det skal flytte seg på andre sida av fjellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Takk for hjelpa i dag Ikke at vi fikk gjort så mye men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Fin bil dette her;) Flere planer eller? ikke at det trengs akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 2 hakk lavere framme da ser den for håpentlig vis bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Var penere med rondellene, men var slett ikke verst disse m6 hjula heller. En vask nå så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 rondellene har nå knutn fått til sin e28 så skal jeg ha noen 17 toms skrudde bbs til vinterfelger men felgene ser mye bedre ut når du ser dem på rett, blir litt feil på bildet sier folk var på koed i sta, å greide ikke dy meg, så nå er det ett overliggende stabbstag på tur, samt carbon bakrutevinge, øyelokk, å noen småforinger her å der som jeg bytter for jeg liker att det er nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Fy faen så lei jeg er av opprusta hjuloppheng!!! *glede seg til å bli ferdig og få på Rondell* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 ///Mysild Skrevet: Ons Jun 25, 2008 11:30 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- ser ut som de er PS, når bilen er skitten og felgene rene men absolutt bra nå har jeg sitti å stussa på hva PS er for no å først nå gikk det opp for meg, ja det kan du ha litt rett i mysild tenkte vente med mere bilder nå, er jo deler på vei fra koed, men dem mangla noen av delene inne på lager å nå har dem jo ferie, så det tar tid men blir snart oppdateringer håper jeg trykk å høydejusterbart ble det da ikke noe av siden jeg ikke kan ta bilen så langt ned som jeg vil med disse felgene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå