Astri Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Vask bilen, og kjøp sånn Turtle dekkspray på shell og spray på dekka. Da ser det mye bedre ut med en gang. Gjorde det på min, og det får felgene bedre frem og ser bedre ut da dekka blir svarte og ikkje grå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 skal se hva jeg får gjort nå bilen er i det minste rein, men etter været å tyde er det ikke lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Var surt i dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 ja, hehe... du stussa ja... fort gjort hvis man ikke har hørt det før bare å få knipsa bilder bilder er ALLTID gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 tok noen bilder i går ble ikke så veldi bra men en ser nå hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Nice E34:D fine bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 takker er igjen litt før den er ferdig i mine øyne, men delene kommer jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Usikker på om jeg syns de felgene passet helt... Men jeg ville gjort dette hvis det var min bil: - hvite blinks bak - sorte DE lykter foran (ikke AE) - fjernet den rare sotinga på bakdørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 ja, den trekantruta skal ikke vere sort i all evighet da har hvite blink liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Rimelig greit senka eller? Hehe.. Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 dette hadde jo blitt bra om ikke de jævla bobilturistene hadde ødelagt bildet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 photoshop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 dette hadde jo blitt bra om ikke de jævla bobilturistene hadde ødelagt bildet: Trollstigen kan være en glimrende location - etter at bobilturistene begynner å minke, sånn etter 20. august eller deromkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Rimelig greit senka eller? Hehe.. Fin bil! den skal ned litt mer i fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå