kazynor Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 hehe ikke rart du fikk god pakkepris, når de bare rasker sammen noen foringer og sender det til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 er det billigere å kjøpe foringene fra koed enn fra schmiedmann? Egentlig ikke! skal du bare kjøpe foringer så kjøer du ikke det var koed! blir så mye i frakt moms osv! men skal du kjøpe mer! så lønne no koed seg! btw tror ikke du for alle foringene i powerflex? eks øvrebærearm ? men den skal jo bare slås inn med en pipe uansett! øvre og nedre bærearm får man ikke i powerflex. å slå inn foringen i øvre bærearm funka dårlig hos meg, endte med ødelagt foring. jeg brukte boremaskin og hammer for å få de ut. funka greit det, kombinert med en del banning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 hehe banning er et must. tro meg, jeg skrur på volvo lastebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmyraune Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 Hei igjen, Her var det mye svar. Skal ta ned opphenget bak og pusse bort rust og tectylere på nytt. Hvilke fóringer er det jeg bør bytte? Har ikke tenkt å bruke alvorlig mye penger på det, så om en del kan beholdes/vurderes kvalitativt, hadde det vært greit å få noen tips om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 de 2 i bærebroa org og resten i powerflex vil koste noe over 3 lapper for begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 lån en skjærebrenner! varm foringene som skal ut noe jævli! så er det bare å slå de rett ut facemotorsport.no koster de 2500 ca billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå