Gå til innhold

**Trenger kjappt svar** Clutch!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott!!:) det var det eg håpet!! Va en smarting som meine på att den gjekk på bremsevæsken:p men da går den på samme olje som servoen da vel??

Er midt i ett motorbytte ser'u..

Skrevet

ok, for du ser att etter eg byttet motor, (Har ikke starta ann enda) men etter bytte så er clutchen veldig slapp, virke som den fjærer.. pluss att det kommer en slags luftelyd fra girkass området i motor rommet.. eneste væske som er tappet fra systemet er servo oljen..

Har aldri luftet en cluch før, vis det er det eg må har du noen gode tips?

Skrevet
ok, for du ser att etter eg byttet motor, (Har ikke starta ann enda) men etter bytte så er clutchen veldig slapp, virke som den fjærer.. pluss att det kommer en slags luftelyd fra girkass området i motor rommet.. eneste væske som er tappet fra systemet er servo oljen..

Har aldri luftet en cluch før, vis det er det eg må har du noen gode tips?

Har'u klart å rase slavesylinderen da. Dradd ut pinnen eller no. Prøv å luft, men har vell ikke trua :)

Skrevet
Har'u klart å rase slavesylinderen da. Dradd ut pinnen eller no. Prøv å luft, men har vell ikke trua :)

Har ikke "trua" ka du meine me det da? tenkte eg skulle lage til en lufte hevert fra slavesylinderen eg mens eg tar av lokket på bremsevæske beholderen.. Tenke det gjør susen!! eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...