etnekarlsen Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Har ett lite sprsml.. Er det hydraulisk cluch på en E34 520/525 u/vanos i -1992 mod? Håper det, ellers har eg ett cluch problem:p
etnekarlsen Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 Flott!! det var det eg håpet!! Va en smarting som meine på att den gjekk på bremsevæsken:p men da går den på samme olje som servoen da vel?? Er midt i ett motorbytte ser'u..
Toro Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Han smartingen har nok helt rett Den går i samme system som bremseveska
etnekarlsen Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 ok, for du ser att etter eg byttet motor, (Har ikke starta ann enda) men etter bytte så er clutchen veldig slapp, virke som den fjærer.. pluss att det kommer en slags luftelyd fra girkass området i motor rommet.. eneste væske som er tappet fra systemet er servo oljen.. Har aldri luftet en cluch før, vis det er det eg må har du noen gode tips?
Toro Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Du lufter den på samme måte som du gjør med bremsene. Det sitter en luftenippel på slavesylinderen på girkassa.
Fliid Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 ok, for du ser att etter eg byttet motor, (Har ikke starta ann enda) men etter bytte så er clutchen veldig slapp, virke som den fjærer.. pluss att det kommer en slags luftelyd fra girkass området i motor rommet.. eneste væske som er tappet fra systemet er servo oljen..Har aldri luftet en cluch før, vis det er det eg må har du noen gode tips? Har'u klart å rase slavesylinderen da. Dradd ut pinnen eller no. Prøv å luft, men har vell ikke trua
etnekarlsen Skrevet November 6, 2007 Forfatter Skrevet November 6, 2007 Har'u klart å rase slavesylinderen da. Dradd ut pinnen eller no. Prøv å luft, men har vell ikke trua Har ikke "trua" ka du meine me det da? tenkte eg skulle lage til en lufte hevert fra slavesylinderen eg mens eg tar av lokket på bremsevæske beholderen.. Tenke det gjør susen!! eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå