Gå til innhold

Hvilken frontfanger?

Rabies
 Share

Hvilken frontfanger skal compacten ha?  

46 stemmer

1. 1. Hvilken frontfanger skal compacten ha?

• Rieger infinity
      18
    • E36 M3
      29

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det er jo så mange muligheter og de er jo stort sett kule alle sammen... faen, vanskelig og bestemme seg. Men vil at det skal se litt brutalt ut sånn at NOE med bilen er rått. Føler meg ikke som en turbotyrker i brenn original 316 liksom=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må si jeg er størst fan av m-deler jeg for min del.... så ta den helt ut da og kjøp lister skjørter og bakfanger også ;-) da blir det tøft... tror det kommer til å bli meget lavt foran og høyt bak da... bmwer skal jo være litt på vippen da, men jeg vet liksom ikke helt jeg heller... vanskelig å hjelpe andre også... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. men den kan ikke stå lenge. må liksom ha bil å bruke... må først og fremst ha meg noen feite felger. (måtte kjøpe senkesett først for den ene demperen min er toast. kommer om 2-3 uker) Og så skal jo lykter og sånn på plass. ser liksom litt kjipt ut med full m-pakke og oransje blinkere :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Den monsterleppa hadde vel havna i midten av en snøfonn eller noe på vinteren den ja. Hadde jeg hatt bedre råd skulle jeg kjøpt en liten møkkabil til vinteren og latt bimmeren stå til våren. bare bygd på den. men en ung familiefar med kjærring, unge, bikkje og regninger må jo prioritere litt anderledes. Også har vi jo svigermor som var så snill å stille som kausjonist på lånet mitt. Ho ser helst at jeg ikke bygger så drastisk før lånet er nedbetalt. Men nå har det seg sånn at jeg har en snill pappa som er glad i å hjelpe til da. (Nei jeg er ikke en bortskjemt pappagutt. Betaler mitt eget billån og mine egne regninger. gamlingen er bare alt annet enn gjerrig og det er jo snar jul OG bursdag :twisted: ) gimme gimme, old man :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, greit med det vi kaller "støtte" hehe...

jeg skal ta av en del ting før vinteren nå jeg.... jeg skal jo lakke den, men i tilfelle det går galt så er det kjedelig å ødelegge for for mye penger... ;-)

og så er det så gøy å komme med alt på en gang, ikke litt og litt syntes jeg... liksom pang, og så var compacten din blitt m3 compact :-) u know...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...