Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørs på hva du skal bruke den til det.. Om du har behov for 2 eller 4 dører, hva du syns er finest osv.. Du får begge modellene i pre og facelift..

Jeg ville helt klart gått for 2 dørs

Skrevet

Hva mener du med lønnsom da? 2dørs biler holder seg bedre i pris, mens 4dørs er billigere i innkjøp.... Så hvis du skal bygge opp en bil og selge så tror jeg 2dørs er tingen. Men e30 prosjekter fra bunnen av er vel vanskelig å bli rik på...

Skrevet

E30 4 dørs facelift type 316/318 går for en slikk og ingenting om dagen, så en 2 dørs holder seg mye bedre i pris. Dog er faceliftutgaver noe bedre preppet mot rust, og har etter min mening et bedre ekstriørt utstyrt karosseri, men da snakker jeg primært om 2 dørs.

Rust er en faktor du må ta i betrakning.

• 3 months later...
Skrevet

Min mtech2 316 4dørs er strøken og så og si uten rust ,antakelig noe av de bedre e30`er du kan få og 2dørs utgaven jeg kan bytte i er "relativt" bra, og det er en 320.

Skrevet

Er det snakk om banebil her? Uten at jeg har erfaring på den fronten, vil jeg jo anta at en 2.dørs må være mere hensiktsmessig for den bruk, mtp vekt, størrelse og stivhet!

Rett meg hvis jeg tar feil!?

Skrevet

Mange hevder faktisk at 4 dørs E30 er stivere! Pga av at B-stolpen deler bilen midt på, noe den ikke gjør på 2 dørs.

Mange fanatiske rundetidguruer sverger også til biler uten takluke, pga av mest mulig lavt tyngdepunkt.

Skrevet

Har ikke lyst til å begynne på et projekt med en bil ingen ville kjøpe senere, personlig syntes jeg 4 dørs er mye bedre i hverdagen pga barn varer osv men 2 dørs er finere, det kommer til å bli en kombinert bil, både bane og vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...