morteym Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Det kitet der består av en vortex kompressor, og det står ikke pris på stage 2 som har intercooler. Kitet fra ESS har lysholm twin screw kompressor som jeg ser på som en stor fordel både pga utseendet og at denne gir mye mer trøkk fra start til slutt og har I.C. Hvordan får du programmert shipen på den du bestiller fra statene?
|m0rten| Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Jeg har ikke vurdert kompressor selv egnelig! Men noen som kan gi meg konkret svar hvorfor det er avdragbar moms på enkelte biler, og enkelte ikke?
morteym Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Det er regler som tyske myndigheter har laga... kan ikke si akkurat årsaken, men det er iallefall slik at firmabiler og leasingbiler kan tas av moms på ved eksport. Tror det har noe med "eksportpolitikken" å gjøre.. Kanskje det er for å få holde bruktbilstatestikken lav?
Energetic Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Det er E36 modellen det spekuleres mye på om har mer enn sine oppgittet 170 HK. M52 (E36) og M52TÜ (E46) er to fullstendig forsjellige motorer. Når det er sagt så har nok også 328i (hvertfall E36) betydelig mer enn 193 HK. Teknikens Värld målte til 215 HK. Men måling ved bakhjulene på rulle må taes med en kjeeeeempe stor klype med salt. De som har peiling sier også at det ikke må brukes til å sammenligne forskjellige biler men kun for å sjekke hvordan en og samme bil forberedes ved trimming og modifikasjoner. Mål på 5 forskjellige ruller så ser dere selv hvor store avvik det er snakk om. En svakhet på E46 (328 er spesielt utsatt) er at bakakselfestet kan rives løs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå