Gå til innhold

97Mod Bmw 528IA selges


Friksen
 Share

Anbefalte innlegg

det har jeg ikke sjekket, men står vel under panseret ellerno så kan se i morgen...

Var utrolig skeptisk te fargen før jeg dro å så på den før kjøp! men angrer ikke et sekund! en nydelig farge! hva skal man si a tru..sølvgrønn? er vel den beste forklaringa.. den ser vertfall ikke grønn ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe d var snilt sagt av deg:)

men vil heller si det sånn at den er bedre en gjennomsnitte vertfall..

Er ikke så lenge siden jeg kjøpte den å var å kikka på 3andre og dette var d beste eksemplaret.. har fått lakkert opp bak fangern pga riper og ene forskjermen..vis ikke salg så blir hele tryne lakka til våren pga steinsprut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bump bump...

Prisen er enda 140k

nå har annonsa på finn.no gått ut..

så kort sammendrag av hva som har blidt gjort med den di siste 3-4månene i mitt eie..

-Xenon 01 lamper..blinklys...bak lamper

-Xenon kit i grøftelysa

-50mm supersprint ellerno senkesett(Tuv)

-nye fjærbenstopper

-M5 hjula

-Insp 1 service og 2 oljeskift

-Skinnrens

-lakkert bakfanger å 2 flekker og h.forskjerm

-Vannpumpe og viftereim

++noe jeg sikkert har glemt

Har liggende: M5 vinge,Øyelokk,M5 Griller

Og Blaupunkt 4kanals forsterker me ledningsnett som passer rett på orginal spellern!! (eskenytt alt sammen)

DSC01728.jpg

DSC01727.jpg

P1050003.jpg

har nye baklykter me hvit blink

P1050002.jpg

PC290008.jpg

PC290007.jpg

PC290006.jpg

PC290005.jpg

PC290003.jpg

PC290002.jpg

Skal legge omm vinterdekka (Piggfritt) over på disse orginal felgene i løpet av en ukes tid håper jeg

DSC01551.jpg

PC300009.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:) er bare å handle..hehe..

jeg skulle ha skjekka d for lengst.. står vel oppi motor rommet ellerno vel.. sier den bare er "sølvgrønn" jeg hehe.. er faktisk en drit hælig farge og synes det er en skjelden farge..

Litt vanskelig å få fram fargen skikkelig på bilde.. er ganske re`elt det bilde nr3 fra toppen her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, fin bil.

Skal ikke ødelegge salgstråd eller noe sånt. Men når du skriver at bakdekka er slitt på innsida og at det er normalt , så blir vel det litt feil.

Betyr vel heller at den er klar for en firehjulskontroll. :D

Og jo , den er Glaciergrønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det......

Men du skriver at det er normalt at de er slitt på innsida. Hvis du har gjort det selv og de fortsatt blir skeivslitte så er det jo ikke hjelp i et målebrev.

Vis meg en BMW med 245 eller breiere bakdekk som ikke river litt på innsiden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det......

Men du skriver at det er normalt at de er slitt på innsida. Hvis du har gjort det selv og de fortsatt blir skeivslitte så er det jo ikke hjelp i et målebrev.

Vis meg en BMW med 245 eller breiere bakdekk som ikke river litt på innsiden.....

:applause: noen må ha d inn me teskje vettø..

di har vel rulla ca 30k di dekkene i 07(nye i mars)

den gamle 528en min me 265/18 kjørte jeg vel rundt samme km på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...