indola1234 Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Jeg skal lakkere nyrene på bilen fra krom til svarte. Hva bør jeg gjøre av forarbeid, vet at dette er veldig viktig. Kom med tips.
325icab_88 Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Kjøp ett par nye sorte til 600,- i stedet for å bruke 300 på lakk og dårlig resultat
zephyr23 Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 gjør som 325i her sier, det blir best å kjøpe nye, da fjerner du sjansen for flass osv;)
ingard Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Det flasser nesten alltid av. Listene rundt dørene går greit, men steinsprang tar lett knekken nyrelakken..
Magge Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Kjøp heller nye ja. ER vanskli å få lakken til å sitte på chrome. Må hvertfall mattes temmli godt. Åsså må du bruke syregrunning eller sealer for du legger farge
Oderschvank Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 vurderer det samme til e-34. Noen som vet hvordan kvaliteten er på de nyrene man tar utpå de originale? sånne som dem har på Schmiedmann.no. http://norway.schmiedmann.com/DisplayPr ... PgAnchor94
Superbeetle Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Jeg mattet mine ned med 1000, grunnet med plastprimer og lakket matt svart... Er ganske strøkne om jeg skal få skryte Utenpå-klipsete-nyrer er jalla
Magge Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Nie, vil ikke jeg si. Er bare limt utenpå de gamle. Det beste er å få de lakkert i bilens farge. Har gjort det på min. Nyrene ser større ut åsså når diu har sånne du limer utenpå
opt Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 jeg har sånn nyrer man setter utenpå, passer bra sammen med m3 leppa. jeg synes det er penest med enten de utenpå eller bytte hele greia, står fint sammen med listverk ellers på bilen. klarer ikke å få til det med å lakke nyrene. men det er nå min mening da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå