Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som høyre lykt har mer xenon farge enn den venstre lykta..

er det pæra som begynner å bli dårlig? *HYL* hva koster den jeg trenger?

er en 2000 modell E46 coupe med original xenon..

Skrevet

for og finne ut om det er pæra kan du jo skifte pære, du kan for eks ta den som lyser dårlig inn i den andre lykta og motsatt hvis det lyser like dårlig i den andre lykta så er det jo pæra;)

Skrevet

ja, huff, tidlig på morningen...men er det normalt at en pære mister effekt og ikke bare ryker slik vanlige pærer ofte gjør ? hva koster en stk original xenon pære..?

Skrevet
det vet æ faen ikke..:( men, trur det koste 1000 spenn pr pæra..:| skal ha samme som dæ, du har perfekt styrke, blendanes, sjeneranes og voldsom xenon utseende :D 6000k du har ?

Ja e kjipt når di førsta ryk! Har 6000 ja :wink: Har såå løst på xenon i tåkelysan 8)

Skrevet

word! æ skal iallefall ha xenon LOOK i tåkelysan, så ser det ikke helt bak mål ut å kjøre med di og hovedlysan <3

Skrevet
word! æ skal iallefall ha xenon LOOK i tåkelysan, så ser det ikke helt bak mål ut å kjøre med di og hovedlysan <3

Hvorfor i all verden skal du kjøre med kjørelys og tåkelys samtidig? Gjør jo ikke noe annet enn at du ser dårligere i mørket og risikerer bot..

Forresten så blir vanlige lyspærer dårligere før de ryker og.

Skrevet

øh, jeg ser dårlige i mørket med kjørelys og tåkelys? jeg ser altså ENDA ENDA dårligere med langlys og tåkelys?

Skrevet
øh, jeg ser dårlige i mørket med kjørelys og tåkelys? jeg ser altså ENDA ENDA dårligere med langlys og tåkelys?

Aldri tenkt på at det er en grunn til at denne kombinasjonen er forbudt?

Du ser dårligere med kjørelys og tåkelys sammen fordi tåkelysene lyser rett foran og rundt bilen og får øynene dine til å fokusere på dette området i stedet for det området nærlys og evt. fjernlysene lyser opp, som er et stykke lenge frem for å si det mildt.

Tåkelysene er kun ment til å brukes i lave hastigheter under spesielle forhold der du uansett ikke vil kunne se lengre frem enn de lyser. F. eks. snøstorm der de sørger for å ikke blende deg like mye som nærlys og fjernlys. Dette er da logisk nok også grunnen til at de kun skal brukes sammen med parkeringslys.

Er egentlig omtrent som med musikkanlegg, blir ikke bedre lyd av at du har masse høyttalere i alle retninger, blir bare mer lyd av det som egentlig bare oppfattes mer som støy..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...