Gå til innhold

Min E-39 Touring. bimmern er død side 24


Hefner
 Share

Anbefalte innlegg

hehe.... var det vanskelig å bytte?

Halla, Nei det var meget lett og fikse. det hadde nok ho Mor også fikset :) bare være litt forsiktig når du tar av koblingen til lufta. Skal du bytte??

nei, jeg bare lurte i tilfelle jeg måtte bytte... Bilen min nærmer seg snart 300.000km 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
nydelig bil, hefner. Gitt bilen personlighet! ;) Hvilken pris ser du for deg å få for bilen? :)

Har ikke tenkt så veldig mye på det enda,tenkte jeg skulle se om jeg fikk noen greie bud men tror ikke jeg gidder å selge under 85K?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil, hefner. Gitt bilen personlighet! ;) Hvilken pris ser du for deg å få for bilen? :)

Har ikke tenkt så veldig mye på det enda,tenkte jeg skulle se om jeg fikk noen greie bud men tror ikke jeg gidder å selge under 85K?

Det forstår jeg :) Er vel ikke på jakt etter E46 touring du vel? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil, hefner. Gitt bilen personlighet! ;) Hvilken pris ser du for deg å få for bilen? :)

Har ikke tenkt så veldig mye på det enda,tenkte jeg skulle se om jeg fikk noen greie bud men tror ikke jeg gidder å selge under 85K?

Det forstår jeg :) Er vel ikke på jakt etter E46 touring du vel? hehe

nei må ikke ha noen mindre bil en det jeg har,om det skulle bli salg så blir det sikkert samme størelse eller større bil igjen regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår jeg! Blir å beholde bilen jeg har, tenker jeg :) Tror ikke det er noe problem å få 85 for bilen din, legg ut på finn og prøv? :)

Får se om jeg gidder, er så god at jeg ser ikke bort ifra at jeg beholder den. Får se hva som skjer. men kunne jo tenkt meg motoren din da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kunne jo tenkt meg motoren din da :)

Hehe, hadde man fått M54B30 og X mod av E39, hadde det ikke vært tvil om hva jeg egentlig skulle hatt ;)

nei dumt at den ikke kom med 4x4 altså. hadde vært konge bil det. kanskje jeg kjøper meg en billigere bil i drift, for bmw'n er ikke akkurat billig i drift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...