Gå til innhold

Min E-39 Touring. bimmern er død side 24


Hefner
 Share

Anbefalte innlegg

Var en tur i Oslo i går og leverte en projektor, turen gikk som en drøm den selv med dårlig hjullager, men med en gang jeg kom hjem igjen så stoppet bilen helt. fikk ikke fyra den igjen. tenkte med en gang at den ikke fikk bensin så stakk og kjøpte ny bensin pumpe og fikk byttet den, egentlig helt greit og bytte men fy faen og høy jeg ble på bensin lukta :)

Bilen startet med en gang igjen :) godt det ikke skjedde i Oslo, flaks i uflaks kan en vel si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jupp da har jeg hatt bilen på verkstedet og byttet begge hjullagrene og byttet nedre bæreforing som hadde startet og knirke fælt. ble superdigg og få en bil uten ulyd igjen. kostet 5500 men var verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Var på et kjærlighets :wink: weekend opphold på ullensvang hotell i helga så suste over haukeli og tok et par bilder som jeg legger ut. Uff så dårlig veiene har blitt over fjellet nå.... bare hull og dritt over alt :(

savnet faktisk orginal ballong hjula ja.

KopiavCIMG0813kopiera.jpg

her tar vi en 5 min rett etter Åmot.Ikke lett med en på 2 1/2 og kjøre 30 mil nei :)

KopiavCIMG0873.jpg

Namnlst-2.jpg

Denne fyren her vet og sette pris på en god bil :) godgutten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig pen denne Touringen din Hefner! Ser virkelig frem til jeg får på facelift lykter & nyrer om kort tid. Og ser jo også at 19" må på etterhvert 8) .

Ja det hjelper nok stort det Steffan, men syns mine 19" ser veldig små ut i grunn..... fler 18" som ser like store ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil Hefner :)

Gikk nylig til innkjøp av samme bil, dog 98 modell. Vi har faktisk samme farge og!

Min er p.t. helt stock men jeg har planer om nye felger og facelift lykter.

Er det krøll å montere disse facelift lyktene i en E39, og hvor bør jeg kjøpe dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil Hefner :)

Gikk nylig til innkjøp av samme bil, dog 98 modell. Vi har faktisk samme farge og!

Min er p.t. helt stock men jeg har planer om nye felger og facelift lykter.

Er det krøll å montere disse facelift lyktene i en E39, og hvor bør jeg kjøpe dem?

Lyktene bør være orginale hella alt annet suger etter min mening, koster litt mer men er verdt det. kjøpte mine selv på Schmiedmann her i skien,handler for det meste alt der. Hører folk sier at koed.dk er bra men aldrig testet. ja lett og montere selv. blir en helt annen bil med en gang. lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil Hefner :)

Gikk nylig til innkjøp av samme bil, dog 98 modell. Vi har faktisk samme farge og!

Min er p.t. helt stock men jeg har planer om nye felger og facelift lykter.

Er det krøll å montere disse facelift lyktene i en E39, og hvor bør jeg kjøpe dem?

Lyktene bør være orginale hella alt annet suger etter min mening, koster litt mer men er verdt det. kjøpte mine selv på Schmiedmann her i skien,handler for det meste alt der. Hører folk sier at koed.dk er bra men aldrig testet. ja lett og montere selv. blir en helt annen bil med en gang. lykke til :)

Ser at schmiedmann selger forskjellige utgaver av Hella lyktene. Da jeg har Xenon (orginalt) fra før skal jeg kjøpe Facelifts uten Xenon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil Hefner :)

Gikk nylig til innkjøp av samme bil, dog 98 modell. Vi har faktisk samme farge og!

Min er p.t. helt stock men jeg har planer om nye felger og facelift lykter.

Er det krøll å montere disse facelift lyktene i en E39, og hvor bør jeg kjøpe dem?

Lyktene bør være orginale hella alt annet suger etter min mening, koster litt mer men er verdt det. kjøpte mine selv på Schmiedmann her i skien,handler for det meste alt der. Hører folk sier at koed.dk er bra men aldrig testet. ja lett og montere selv. blir en helt annen bil med en gang. lykke til :)

Ser at schmiedmann selger forskjellige utgaver av Hella lyktene. Da jeg har Xenon (orginalt) fra før skal jeg kjøpe Facelifts uten Xenon?

Nei da passer ikke pærene serru, må kjøpe med xenon. men tennere har du jo de bruker du vidre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her er lista på bilen min :)

jøss hadde ikke fått med meg at det var automat ..hehe

Vehicle information

VIN long WBADR21030GT30432

Type code DR21

Type 520I (EUR)

Dev. series E39 (2)

Line 5

Body type TOUR

Steering LL

Door count 5

Engine M52/TU

Cubical capacity 2.00

Power 110

Transmision HECK

Gearbox AUT

Colour ANTHRAZIT METALLIC (397)

Upholstery STOFF FLOCK/ANTHRAZIT (F6AT)

Order options

No. Description

220 SELF-LEVELING SUSPENSION

280 LT/ALY WHEELS SPOKE STYLING

302 ALARM SYSTEM

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

386 ROOF RAIL

413 LUGGAGE COMPARTMENT NET

428 WARNING TRIANGLE

441 SMOKERS PACKAGE

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING

520 FOGLIGHTS

522 XENON LIGHT

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

540 CRUISE CONTROL

666 RADIO BMW BUSINESS CD

773 WOOD TRIM

842 COLD CLIMATE VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

888 DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET

896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION

925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE

Series options

No. Description

202 STEPTRONIC

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...