Gå til innhold

Min E-39 Touring. bimmern er død side 24


Hefner
 Share

Anbefalte innlegg

Ser virkelig frem til jeg får på facelift lykter & nyrer om kort tid. Og ser jo også at 19" må på etterhvert 8) .

Men lag en tråd om bilen din da Steffan!! Jeg er spent på hvordan den ser ut osv!

Jepp, kommer nok i løpet av helgen. Har rett å slett hatt så J.... mye å gjøre den siste mnd., så har ikke hatt tid til lage tråd :shock: .

et lite bilde som er modda litt i photoshop. ble litt kult da syns jeg .)

Eller?

Rått bilde av en grisepen Touring Hefner 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig frem til jeg får på facelift lykter & nyrer om kort tid. Og ser jo også at 19" må på etterhvert 8) .

Men lag en tråd om bilen din da Steffan!! Jeg er spent på hvordan den ser ut osv!

Jepp, kommer nok i løpet av helgen. Har rett å slett hatt så J.... mye å gjøre den siste mnd., så har ikke hatt tid til lage tråd :shock: .

et lite bilde som er modda litt i photoshop. ble litt kult da syns jeg .)

Eller?

Rått bilde av en grisepen Touring Hefner 8) .

Takk Steffan. ja du må få opp en tråd om nye bilen. er mange som er spent her nå :) så du har andre ting og gjøre utenom bimmers?? hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da høres det ut som jeg må bytte hjullager foran også, må vel regne med at jeg må ta alle 4 til slutt vel, har jo tatt begge bak, og nå romler det fremme. Bilen hører også ut som den Volvoen om dagen... slitt Viskosekobling? syns den henger med mye mer nå en før, klart motoren trenger jo mer kjøling i disse varme dager men for et bråk.... flaut å kjøre med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja viskosekoblingen er ikke å kødde med har en likens, å jeg ventet akkurat for lenge... resultat skjev topp, så fikset jeg det å så gikk toppen IGJEN....

Da byttet jeg motor og VISKOSEKOBLING :):)

Fin bil!

Ventet for lenge?? fulgte ikke vifta med da eller? du må da vel ha en temp måler så du ser om motoren blir for varm i bilen din?? :)

problemet her er at vifta følger for mye med... bråker jo så inn i helvete. Men får sjekke når temperaturen ute synker litt igjen,er jo mektig varmt for alle nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skjedd stort med bilen nå, tok et oljeskift i dag da... 11000 km siden sist nå. Har også fått et gåent hjullager foran som må byttes en av dagene. skal vel ikke være noe problem det folkens??

Var ihvertfall ikke noe problem på E38, og E39 er sikkert ganske lik der? Leverte inn bilen for det første gangen, men gjorde det selv på siste nå. Var piece of cake. Men fastpris på hjullagerbytte var noe sånt som 3300,- hos BMW, og hjullageret i seg selv koster 1950,- minus evt. rabatt, så det er jo ikke så mye om å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skjedd stort med bilen nå, tok et oljeskift i dag da... 11000 km siden sist nå. Har også fått et gåent hjullager foran som må byttes en av dagene. skal vel ikke være noe problem det folkens??

hjullageret i seg selv koster 1950,- minus evt. rabatt, så det er jo ikke så mye om å gjøre.

1950 kr for et hjullager foran?? hvor kjøper du det hen til den prisen da?? betalte 920,- jeg hos schmiedmann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...