Hefner Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 hehe.... var det vanskelig å bytte? Halla, Nei det var meget lett og fikse. det hadde nok ho Mor også fikset bare være litt forsiktig når du tar av koblingen til lufta. Skal du bytte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Flott bil du har:D Liker felgene(sommer:P) veldig godt!! Niiiice det stemmer Kristian, sommerfelgene er bare snadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 hehe.... var det vanskelig å bytte? Halla, Nei det var meget lett og fikse. det hadde nok ho Mor også fikset bare være litt forsiktig når du tar av koblingen til lufta. Skal du bytte?? nei, jeg bare lurte i tilfelle jeg måtte bytte... Bilen min nærmer seg snart 300.000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Vurderer og selge godbilen om noen er int i og gi litt for den da hvis ikke beholder jeg den tror jeg. så er det noen intresse så kom gjerne med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Hadde jeg vært ute etter en slik bil Hefner, så hadde det ikke vært mye å satt fingern på her hvertfall Lykke til med evt. salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 nydelig bil, hefner. Gitt bilen personlighet! Hvilken pris ser du for deg å få for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 nydelig bil, hefner. Gitt bilen personlighet! Hvilken pris ser du for deg å få for bilen? Har ikke tenkt så veldig mye på det enda,tenkte jeg skulle se om jeg fikk noen greie bud men tror ikke jeg gidder å selge under 85K? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 nydelig bil, hefner. Gitt bilen personlighet! Hvilken pris ser du for deg å få for bilen? Har ikke tenkt så veldig mye på det enda,tenkte jeg skulle se om jeg fikk noen greie bud men tror ikke jeg gidder å selge under 85K? Det forstår jeg Er vel ikke på jakt etter E46 touring du vel? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 nydelig bil, hefner. Gitt bilen personlighet! Hvilken pris ser du for deg å få for bilen? Har ikke tenkt så veldig mye på det enda,tenkte jeg skulle se om jeg fikk noen greie bud men tror ikke jeg gidder å selge under 85K? Det forstår jeg Er vel ikke på jakt etter E46 touring du vel? hehe nei må ikke ha noen mindre bil en det jeg har,om det skulle bli salg så blir det sikkert samme størelse eller større bil igjen regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Forstår jeg! Blir å beholde bilen jeg har, tenker jeg Tror ikke det er noe problem å få 85 for bilen din, legg ut på finn og prøv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Forstår jeg! Blir å beholde bilen jeg har, tenker jeg Tror ikke det er noe problem å få 85 for bilen din, legg ut på finn og prøv? Får se om jeg gidder, er så god at jeg ser ikke bort ifra at jeg beholder den. Får se hva som skjer. men kunne jo tenkt meg motoren din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 men kunne jo tenkt meg motoren din da Hehe, hadde man fått M54B30 og X mod av E39, hadde det ikke vært tvil om hva jeg egentlig skulle hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 men kunne jo tenkt meg motoren din da Hehe, hadde man fått M54B30 og X mod av E39, hadde det ikke vært tvil om hva jeg egentlig skulle hatt nei dumt at den ikke kom med 4x4 altså. hadde vært konge bil det. kanskje jeg kjøper meg en billigere bil i drift, for bmw'n er ikke akkurat billig i drift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Lowridah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Lowridah! Hehe ja, sigen i fua der ja, ikke noe særlig og kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå