OleEven Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Fikk noen dekaler fra bimmers.no idag! Burde kanskje vaska bilen, men været på østlandet er ikke akuratt noe knallvær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Har bestillt Bakrutesenker & Klare forblinkers.. Tar visst evig lang tid med bakrutesenker, & øyelokk.. Men jeg venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Burde jeg beholde de orginale speilene på bilen eller burde jeg investere i M5 Speil, eller M3.. Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Jeg liker M5 speila som selges på KOED, go for it . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Fikk Klarglass blinklysa i posten idag, ble meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 ENDELIG fått øyelokk! etter 4 måneder siden jeg bestillte dem.. Bakrutesenkere`n er til lakkering og fikk justert øyelokka idag, å skrudd dem fast.. Blir lakkert til helga.. Kjapp prøvemont. Får litt "Sleeper" stuuk:D Ferdig justert. måtte skjære ut en del av øyelokket osv.. Var dårlig passform.. Men var hvertfall plast.. Ikke glassfiber heldigvis!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet April 16, 2008 Forfatter Share Skrevet April 16, 2008 Montert øyelokk & Bakrutesenker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet April 28, 2008 Forfatter Share Skrevet April 28, 2008 Endelig fikk jeg handla meg nye felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Bestillte dekk, Nankang NS-II 245/35-19" & 225/35-19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Ska sei du har fått gjort litt med bilen. kan jo bli bra detta når du får gummi på felgene og slengt alt på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2008 Fått polert bilen idag, får dekka til de nye felga om ca ei uke.. så da er det bare å smøre seg med tålmodighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Rå kant på de felgene ja. Blir en bra oppgradering. De kan fort bli litt kjedelige de felgene du har nå, selv om det og er fine felger.. Heldig du er med en e34 som ikke har gått 300000++ Ikke mange igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil90 Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Bilen har blitt veldig pen, og vil tro den blir enda penere med nye felger! Stå på! Kjøpte ikke dekk hos Tor(gamle landbruksverksted) eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Takk! Kjøpte på Dekkonline, var så billig. Var ikke på landbruks verkstedet å hørte jeg, Billig dekk der? Selger dem 540 leppe på Bmw? sikkert utrolig dyrt da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 Fikk dekka mye før enn det jeg trodde.. Fikk lagt på idag, å montert.. Ble MEGET fornøyd med resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå