Arild G. Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 tøfft råe felger, men synes nesten 19" er et hakk for stort på e34 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 nesten 19" er et hakk for stort på e34 da. La merke til nesten, da syns du det var litt tøft da? he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 ja, er bare nesten for stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Tenkte på å farge alle frontlyktene gule Slik som bildene under.. Hva syns folk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Tenkte på å farge alle frontlyktene gule Slik som bildene under.. Hva syns folk? Noooooo... Don't do that.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 eeej.. du jobber på et av husene oppe på vardefjellet på skedsmokorset du! hehe la merke til bilen din (og bimmers merke)da jeg kjørte en tur i alle små veiene der oppe for å titte litt. jeg har snekra et hus litt lenger opp mot toppen av fjellboveien jeg... syns det blei tøft med de hjula jeg. syns ikke det så noe for stort ut da jeg så bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 He he.. Ja jobber der oppe veit du! Nesten ferdig med det huset. Takk, syns felga gjorde seg meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Har kjørt første gang på bane idag! Bmwccn banekjøring på rudskogen.. Hvis noen var der å gadd å ta noe bilder av meg som prøvde å piske 520`n rundt bana, hadde det hvert moro å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Etter et mislykket sotnings førsøk av baklykter trenger jeg nytt sett med baklykter( Gamle er fulle av riper å generelt drit stygge) Så jeg lurer på, Hva burde jeg kjøpe, har sotede klarglass foran, så da burde jeg kanskje gå for disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Eller disse. Selges for 889 DKK på KOED . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Ja det tror jeg kansje ikke burde bli dumt. Men tanken om gule lykter, slått det fra deg eller? Fin bil forøvrig Lurer selv også på gule lykter eller film til min calypsorot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Jo takk! Har begynt med sorte lykter rundt om nå, så blir vel å holde meg til det, Så blir vel sorte DE lys foran også på sikt. Men noen som har flere bilder av dem mørkeklarglass lyktene fra www.schmiedmann.no ? disse blir vel litt for "volvo" kanskje? Hvor får man kjøpt sorte hella baklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 BESTILLT: Sort klarglass lykter fra Schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34power91 Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 fin e34 du har fått deg, synd da e automat ka interiør har du foresten? trur ikkje eg såg noken bilde av da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Jepp, dette tror jeg blir bra OleEven . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå