OleEven Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Nye baklykter fra streetdesign, 500,- på Gatebil i helga! Ble meget fornøyd! Må også reise å handle meg de lyktene på bakluka, siden dem også er fulle av riper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Der rydda du opp rumpa skikkelig! Ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 Ble inspirert av andre her inne på bimmers, så hadde min egene lille photoshoot, Lokale grustaket ble stedet, Ikke bra kamera!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Fin bil og tøffe photoshoots det Ole-Even Blaker er det i nærheten av Oslo? Vurdert gjøre som meg og lakke helt ned? (f,eks beholde listene som de er for og beholde noe av orginal preget). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 Har vurdert å lakke helt ned, så en e34 på Gatebil som var lakket helt ned, å det så meget bra ut! Så får vel forhøre meg med noen som lakkerer! Blaker ligger ca 45 min unna oslo. 20min fra Lillestrøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Ja jeg valgte ikke lakke listene , iallfall første omgang så får jeg se seinere. Var ikke sikker på hvilke Blaker for heter vel det et sted utenfor Asker også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Bilen din ble jo meget pen Glenno, så skal nok lakkere min mer etterhvert, men har lyst til å lakkere hele bilen i samme farge med litt "flakes" i klarlakken for å få den litt mer spennende.. Men da blir lomma boka plutslig VELDIG tynn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Pen E34 du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Vurderer å selge hvis jeg får en grei pris ... Selges i fordel for Arbeidsbil. Gi gjerne bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Ingen som vil ha seg en 520 med Gromme hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå