Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp ;-) samme på e36 bare at der er den rød ;-) sitter en føler foran på førerside og en bak på passasjer sida... så du må bare se hvor de er mest slitt... ikke sikkert du må bytte foran og bak...

Skrevet

jeg bytta bremser foran og bak på min e46, slite indikatorer også. men lampa lyser fremdeles, må jeg til bmw å resette denne?

Skrevet

hmmm... du det vet jeg ikke, jeg bytta på min og den slutta å lyse med en gang... prøvd å koble ut batteriet i noen minutter? er jo verdt å prøve? og sikkert på at koblingene kom helt på plass... kan være de er litt nektende ;-)

Skrevet

min lampe lyser og (e36) men så vidt jeg kan se er det et godt stykke igjen til slitte bremser (i hvertfall i min bok :P ) så vidt jeg kan se er det i hvertfall 50% igjen på klossene. har nettop kjøpt bilen og kan se ut som om forrige eier har prøvd å gjøre noe med det for bremseveskebeholderen er full.

abs lampa lyser også av og til. litt når den føler for det.

noen som kan hjelpe meg litt med dette?

Skrevet

haha... min gjør akkurat det samme! skal på verksted på fredag og finne ut av absen... det er dårlig kontakt en plass ;-) noe dritt... bare bytt ledningene, tar liten tid... bare av med dekket så ser du ledningene med en gang... fort gjort å bytte... ;-)

Skrevet
jeg bytta bremser foran og bak på min e46, slite indikatorer også. men lampa lyser fremdeles, må jeg til bmw å resette denne?

nei. sett på tenninga (ikke start motor) etter ca 10-20 sek skal lampa slutte å lyse. ellers har du ikke fått stikket skikkelig på plass...

Skrevet

nei. sett på tenninga (ikke start motor) etter ca 10-20 sek skal lampa slutte å lyse. ellers har du ikke fått stikket skikkelig på plass...

kan være brudd på ledningen et sted, er ikke uvanlig det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...