Azeton Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Orginal innsprøytning som ikker er chippet? Så har du puttet på større dyser? Da vil den nok ikke fungere. Får nok myye bensin. skrudd opp pluggen og sjekket hvordan den ser ut?
Sir Hofstad Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Kullkanister som har slange fra spjeldhus skal ikke ha 2 slanger i "friluft"...
Galskap Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 den har fungert helt prikkfritt siden august med det oppsettet som er nå, har nå prøvd og koble fra lmm, hadd på mer kondensfjerner, og sjekket plugger, alle hadde gnist, men samtlige var bløte...
Azeton Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Hvis de er bløte. så prøv med nye plugger. Eller gå ut og skru ut pluggene dine å la de tørke å prøv i morgen igjen. Bløte plugger fungere dårlig.
Galskap Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 stemmer, det er en slange fra gasspjeld, så en som er blendet med en slags ventilting, og en i friluft. går det an og fjerne denne kullkanisteren helt, og blende hullet under gasspjeld osv. fram til neste eu uten at det har noe som helst og si?
Galskap Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 fant nettopp en enkel ledning som gikk fra en kontakt nederst på innsuget, vet ikke om denne har vært tilkoblet noe før, noen som vet hva den er til? legger ved bilder
jpse36 Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 hvis du ikke allerede har gjort det. så kan du ta en lang tynn skrutrekker å lytte i enden av skrutrekkeren. for å høre om hver enkelt dyse slår inn.
Galskap Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 jepp. det er aktivitet i dysene
Ivanrogov Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Skru ut dysene og tørk de. Så starter nok bilen!
Frode_E30 Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 litt OT, men m3 dyser og 4bars bensintrykk på standard innsprut??
Galskap Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 m3 dyser og 4 bar på originalsprut ja... har skrudd ut pluggene nok en gang, og de er bløte, men og veldig nedsotete. bruker NGK BKR6EK
Galskap Skrevet November 12, 2007 Forfatter Skrevet November 12, 2007 fikset! byttet plugger og den startet tvert
Azeton Skrevet November 12, 2007 Skrevet November 12, 2007 fikset! byttet plugger og den startet tvert Bra du fikk start! Hva slags plugger satte du inn i bilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå