Gå til innhold

Koble til PS3 med HDMI - Not Support.. Hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Hyundai 37" LCD-TV HLT-37F2 som jeg kjøpte på komplett.. Prøver febrilsk å koble den til ps3`en min men nekter å godta HD signalet.. har prøvd alt.. holde inne knappen i 5 sek slik den søker, stilt innstillinger manuelt+++

får bare opp NOT supported når jeg velger hdmi inngangen.. funker fint på vanlig rgb..

HJELP

Er det tven som er fucked? Noen som har inngående kunnskaper?

Inngangsvideoformater 480p, 720p, 1080i, 480i, 576i, 576p

det er denne tven:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330710

Skrevet

Sjekket innstillingene på PS3 da? Jeg ville forsøkt 720p først, deretter 1080i.

Glem heller ikke at noen motakere må stilles inn for å konvertere signalet. PS3 kan sende i full HD, 1080p, noe som din TV tydeligvis ikke støtter, men som noen er istand til å konvertere selv. Hvis dette er tilfelle, så velg riktig oppløsning i PS3, så slipper TV`en selv å gjøre om signalet, som igjen ville betyd et dårligere bilde.

Sjekk også 720p vs 1080i, for i mange tilfeller gir dette bedre bilde. Ofte gjelder dette rimlige TV`er.

Skrevet

Hadde en samsung flatskjerm en gang som ikke var helt kompatibel med en av canal digitals HD-dekodere. Da var det tv`en som hadde et "issue" med dekoderens tilbakesignal gjennom hdmi kabelen. Dette kan forsåvidt være problemet ditt. Snakk med forhandler evt om tven er svartelistet i forhold til ps3.

Mitt problem løste seg ved å sende inn tven til samsung. hva de gjorde vet jeg ikke, men ble god som gull.

Skrevet

Tipper PS3en din sender feil oppløsning via HDMI til TVen din.

Sjekk at du sender i oppløsning som TVen din støtter :) Skal stå i bruksanvsining det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...