themicro Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Bilen fikk jeg for 20 lapper, med def motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Er det en gressklipper eller jordebil? Med tanke på at bilen står langt ute på en plen Så pen ut da! Har det kostet deg mye å komme dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themicro Skrevet November 10, 2007 Forfatter Share Skrevet November 10, 2007 om det kostet meg mye å komme ut på denne plenen tenker du på? he he, nja, 50kr i bensin tenker jeg Og det er dårlig med klippeaggregat under denne, men vil tippe eksosanlegget kanskje svir av noen topper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 jeg har bensinklipperagregat til e36 om du ønsker og kjøpe, enest, ventilskakkfordeleren er litt gåen, og du bør skifte blinklysolje og sikkerhestseleoppheng.. og ja, servoen til toppakningen må byttes.. skal få den meget rimelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themicro Skrevet November 11, 2007 Forfatter Share Skrevet November 11, 2007 he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Høres ut som et gullkjøp dette da Hvilke motorplaner har du da? kan jo bli en pen 328 dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Det interiøret i en e36 gir meg ereksjon. Noen andre som føler det samme eller bør jeg oppsøke en psykolog? EDIT: Hva er dine planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themicro Skrevet November 11, 2007 Forfatter Share Skrevet November 11, 2007 Eneste planen jeg har foreløpig er å få den til å starte og gå igjen, så får vi se ettervhert. Dette er forresten ikke noen 328, men en vanlig 320i coupe 150Hk. Ereksjon? hmmm, kanskje ikke så dumt med psykolog? he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 20 lapper... det var billig. Bilen ser fin ut ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 så meeget pen ut venter gjerne på noen asfalt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themicro Skrevet November 11, 2007 Forfatter Share Skrevet November 11, 2007 Bilder kommer så fort snøen har gått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå