Gå til innhold

Ny bil?!

316
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre ennå. Problemstillingen er følgende; Ny motor VS Ny bil

Fattern har funnet seg en ny bil, som han er veldig keen på. Han maser enormt på meg om at jeg skal kjøpe igjen hans 94' Volvo 850 2,5. Motoren er egentlig det eneste som tenner meg med bilen, resten er så kjedelig. :shock: Det jeg lurer på er rett og slett, hvilken bil bør jeg se etter? Blir kvalm av alt annet enn BMW og Audi for øyeblikket, men jeg ser meg blind på det jeg vil ha men ikke har rå til.

Jeg er ikke veldig kravstor, men vil gjerne ha en bil med aircond. skinnseter og gjerne et ok soundsystem. Sikkerheten prioriteres foran motor. Kommer til å pendle en del, så jeg trenger komfort.

Jeg kommer ikke til å betale mer enn 80 - 90 000 for bilen, hvis jeg kjøper "ny" bil. Noen som kan gi meg noen tips? Gjerne linker til biler. :lol: Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ha noen splitter ny bil, det er ikke meningen overhodet. Men en 94-98 bør være overkommelig. Vil ikke ha Volvo, har hatt Volvo før. :roll: Skal sjekke ut bilene du linket til jolly! :wink:

Den første var grei, men den andre.. Plastikk = Grøss og gru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...