Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan photoshope bilen min på dette bildet bak astin'en :) på andre siden av veien, kan gjerne vere røyk fra dekka også :P

n804355245_1636570_3329.jpg

1280.jpg

Skulle hatt en fin bakrund på Playstation 3'en min :) må sikkert vere i sleng da siden bilde er tatt mere på skrått en andre bilen :)

Skrevet
Hadde det av Aston'en vært bedre kvalitet hadde jeg ordna det.. Men det er så litet.. Blir vanskelig å få det bra er jeg redd..

Ble bedre nå :) var litt liten oppløsning :)

Skrevet

Dæven, må si jeg ble imponert nå! Kult bilde og!

Drev mye med paintshop pro for mange år siden, fikk til "mye" den gang, men photoshop er jo en helt annen verden...helt rått.

Skrevet

Hvis du har lyst til å ta opp igjen PS-hobbyen kan du søke litt rundt etter "adobe photoshop tutorials" på nettet. Mye moro man kan gjøre med bildene, og enkelt forklart steg for steg :)

Skrevet

sykt bra.. likte det siste best.. men gummistripene ble litt for svarte i forhold til resten av bilet syns eg..

og hvis en tenker litt hvordan de svarte stripene "peker" i forhold til bmwen, så forstår en raskt at de bommer på dekkene.. men for all del! stilig bilde! jeg hadde aldri fått til noe sånt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...