Gå til innhold

Min E38 (ettermont. navi s. 26)


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Prøver å få tak i noen som kan tone for en rimelig penge, men det ser ikke ut for å være lett. Syns 7 lapper er altfor mye. :?

Høyden bak er fin som den er, men den burde vært lavere foran. De svære hjulene gjør at den ser høyere ut foran nå enn den var fra før. Finnes det senkeskåler til E38?

Moms og frakt og det der ble vel 3500,- eller noe sånt, for kun felgene uten dekk. Brukte Jetcarrier sjøfrakt, og fikk det levert på døra på jobb med Ramberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 458
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prøver å få tak i noen som kan tone for en rimelig penge, men det ser ikke ut for å være lett. Syns 7 lapper er altfor mye. :?

Ja var litt kr det. Hvordan toning er du etter Gunnar? Enn på jobben vurder det samme men da med film. Vet det er en i Mjøndalen og en i Geithus som vist nok skal være flinke på dette. Hørt snakk om ca 7-800kr pr vindu. Om du ønsker kan jeg prøve sjekke ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenno, Ja, det er interessant. Skal ha en lys film på alle siderutene. Dvs. fire store ruter og de to små bakerst. Har el.rollo i bakvinduet.

kom felgene +moms å frakt osv på 3500 ?:S

Hadde det bare vært så vel... Det var kun frakt og moms på kun felgene. Det var jo det PenguiN lurte på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Kom på at jeg tok noen bilder med nyfelgene i april som jeg ikke har lagt ut enda..

n4x7yxy976whn8y1eajt.jpg

6uce7ceurecrpufw6k7c.jpg

ccetg5hf3jvuz5q4d46f.jpg

k79b3wcdmcdjx5iv0sq7.jpg

Og så er det jo 2-3 måneder siden jeg egentlig har vært her noe særlig - har vært innom et par ganger, men er sikkert 3-4 uker siden sist. En av grunnene er en liten krabatt som kom til verden kl. 00:03 torsdag den 26. juni. :)

Her er han klar for sin første biltur (bilvask har heller ikke hatt pri i det siste..):

dynxp1g5h52b98k3oohz.jpg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker gutter. :)

hagenisse, tjah. Bilen kjører på den veien hver eneste dag, og takler da det fint. :)

Glenno, Ja, det blir nok litt roligere - på alt. Proritet nå er småen og madammen, bygge 2. etasje, jobben, resten - i den rekkefølgen. Harde kår skjønner jeg nå. Noe bil blir det automatisk, med så mye feil som disse gamle bilene har. Måtte først sette i bakseter i Land Roveren, så venter på papirer fra Tollvesenet etter innbetaling av avgifter, så lekker den servoolje, og så rister 7ern som pokker, så jeg skal bytte skiver og klosser, pluss at A/C'n ikke fungerer som den skal, så man får prøve å lure det innimellom. :?

Frode H., Hehe. Med 3 minutters margin.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. får så sabla lyst på E38 når jeg ser på den bilen din. kanskje det er en sånn man skulle satset på når man var ferdig med 540'n. ;)

du savner ikke M5'en nå som det er tid for banekjøring igjen?

og forresten, gratulerer med guttungen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. :) Jo, det hender både titt og ofte at jeg savner M5en, men det er bare visse egenskaper jeg savner med den. Spesielt det å gire ned og dra avgårde, bråstarte fra null (der er automaten treeg), eller la bakhjulene trille fortere enn fremhjulene, men på totalpakken, så er dette en bil av en annen verden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...