Gå til innhold

Min E38 (ettermont. navi s. 26)


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 458
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På fjernkontrollen er kult, spesielt hvis du har en egen knapp til det. :)

Tror det blir på åpne/lukke i så fall, men er mulig det går an å få det til f.eks. med å holde inne, sammen med åpning/lukking av vinduer/takluke. Bare litt kjipt å åpne vinduer og takluke hver gang man kommer til bilen og vil ha speilene på plass. :P

har du delenr på den elektronikk boksen?

har m5 speil på min e39 men bare vipp på førerdøra.ikke noe stort problem men ganske irriterende. :wink:

Du bytta kun brytermodulen i døra eller?

Tror du kan bruke alle disse: http://images.bimmers.no/files/s6lqh2397iior7jklzow.png

Så rååe ut de speilene Gunnar og kansje praktisk i enkelte tillfeller :-). Var disse få til E34 også?

Det er E39 M5 speil. Elektronikken på speil/vinduer er likt på E39 og E38, med alt av varme/justering/vipp. Vet ikke om de fås til E34, sjekk Ebay. Men personlig liker jeg best "E36 M3"-speilene på E34 - de ble jo levert som ekstrautstyr til E34 M5 3.8. De får du billige kopier av, men vær obs på at ikke alle funker på BMW i det hele tatt. De leveres med adapterplater og skal passe på alt mulig av biler - populære på Golf blant annet. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tide at flere får med seg at de nye M speilene er mye finere enn de gamme E36 M3 speilene. de er så oppbrukt. alt mulig rart av andre biler har jo E36 speilene. jeg har selv hatt E39 M5 speilene på min E38 en stund nå. og de gjore veldig mye med utseende på bilen. og de suser mindre enn de orginale i høy fart synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbered deg på et sjokk vist du kjøper en ny da 8)

Pga pris eller?

Jepp. Man snakker tusenlapper. Men de er heldigvis å få fatt i på Ebay til litt over 200,- ($40). Sist jeg så var det to $40 og en til $50.

Har forresten fått tak i avtakbart hengerfeste også nå, kommer på ca. 3100,- på døra med ledningsnett. Skal bli deilig å kunne bruke 7eren som trekkvogn i stedet for LRen på litt lengre turer. Surt å måtte skjære ut i fangeren og sette på deksel, men allikevel, det praktiske med et hengerfeste overstiger det negative med dekselet.

Og i tillegg er navi-pakken hos tollen, så jeg håper jo at jeg kan få det der dumme tollskjemaet litt kjapt og fylle ut slik at jeg kan få pakken i løpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Bare få på speila dine du. Det tar 10 minutter. Vet ikke om jeg tør han der slippe til på min bil. Er jo den tregeste lakkereren ever.

Du kan forresten få låne oxfordgrønne speildeksler i mellomtiden hvis han der har tenkt å bruke mange uker til (til originalspeila dine).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...