hagenisse Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Nei nei nei, ikke noe uorginalt skit på en sjuer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Ja, det finnes mye rart, blant annet hele lykter med hovedlykter og blink i ett.. det blir det ihvertfall ikke. Kunne forsåvidt hatt blinkers som stod mer i stil til hovedlyktene, men syns så ofte mye av det som skal gjøre det ser så spaca og uoriginalt ut.. Fikk forresten bytta GSM-antennen også, den har stått med fin knekk 90 grader bakover i et par måneder nå. Droppa den lille planen om å gå over til haifinnen som ble levert på slutten ("haifinne" med to antenner på). Gadd ikke begynne å styre med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 En kompis av meg kjøpte denne for en måneds tid siden, i helga ble det for glatt,mista kontrollen på vei ut av en tunnel 725 TDS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Ouch.. kjørte han med antispinnen på eller? Syns den tar inn det aller meste av sladder. Har reddet meg et par ganger under feltskifter på glatt føre. Har han gromme deler til salgs nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Gromme deler kjøpes gjerne ja, kortere å sende dem til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Bilen blir nok kondemnert, så hvem som da står for delesalg får dere vente med å finne ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Da er nedre bærekule og foringsarm eller whatever byttet på begge sider (http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=747036#747036). Desverre oppdaget jeg samtidig at kula i bærearmen (oppe) på høyresiden også er gåen. 2000 spenn der også. Faen altså, er snart komplett nytt understell på driten. Misunner eieren etter meg.. Antar felgene er 1-2 uker unna nå, så nå sitter jeg og bestiller dekk. Har hatt Falken 451 før, og syns de var OK, men ikke noe mer. Veldig glatte på vått føre, og spora en del. Men nå har jeg lest litt rundt i tester og på forumer og greier, og det ser ut som Falken FK452 er blitt mange ganger så bra som 451. De har kjempekarakter på tyretest.com, etter 76 reviews, og skrytes opp som dekk helt i toppen, hyggelig pris til tross. Bra på vått og lite lyd. Dessuten har de kommet mer opp på samme bredde som andre dekkprodusenter. Fant et meget illustrativt bilde på e46fanatics: Derfor blir det nok 245/40-20" og 275/35-20" i Falken FK452. Det blir et par prosent større enn originalt. Jeg kunne gått for 35 og 30-profil, men vil helst ha mest mulig gummi. Hadde jeg funnet Nankang NS-II i 275/35-20" hadde jeg nok kjøpt de - en del billigere og så har jeg meget god erfaring med de. Lite lyd, sporer lite og sitter veldig bra på tørt. Litt mer fishy på vått. Desverre ser det ikke ut som de er å oppdrive i den dimensjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Hva blir prisen på slike dekk da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Æh, var det 7500,- eller noe sånt da? Har ikke bestilt enda. Gjør det i kveld. Så blir det vel en tusing i omlegging og balansering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 når skulle du selge Gunnar? Må få sett litt ordentlig på bilen din en dag du har tid! Begynner å bli rimelig strøken høres det ut som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Da er nedre bærekule og foringsarm eller whatever byttet på begge sider (http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=747036#747036). Da er tråden oppdatert med løsningen på klunkingen min foran og metoden min for bytte av spindel, som forøvrig var....ja se selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Jaja, da var bærearmen også bytta. Det ble 1670,- eller noe originalt BMW med 15% rabatt - faktisk samme pris som uoriginalt fra GS, og da ville frakt kommet i tillegg. Så nå er bilen EU OK til 31. mai 2010. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Jøss, her skjer det stadig fix Gønner! Digg å få fikset på slike ting, og vite at ride'n er godkjent. Men du trenger en Tommy-vinterdvale vask av undersell... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Hehe. Tommy-vask blir det aldri - det er en bruksbil, og du vet jo hvor jeg bor. Det blir nok en grundig underspyling nå så fort veiene blir saltfrie, men jeg gidder ikke ta det før de slutter å salte (og saltet har regna bort). I følge yr.no er det meldt et par minusgrader her igjen i helga, så da kan en aldri vite hva Satans Vegvesen finner på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Jeg har Falken FK452, da i 215/40-17 på framhjula. Det er helt greie dekk. Sitter veldig dårlig på vått underlag ved både nedbremsing og kjapp svinging. Men blir nok FK452 når jeg skal ha nye dekk bak også, de er ikke dårlige egentlig. Må bare lære å kjøre med de på vått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå