wicky124 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 åjaaa..smart boy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 hmm..njaaah....har iallefall sett bildene dine i flere annonser...så langt tilbake som i oktober... Hmm.. med mindre jeg har gjort noe jeg ikke husker, så må det i så fall være andre som har brukt mine bilder. Har kun hatt den på Autodb en liten periode nå i år. på bilen min ble forsikkringen opprettet for 2 år siden hos trygg vesta. så noen nye greier har nok ikke min bil blitt berørt av da. har ligget på mellom 12 og 13 tusen hele tiden. Høres ut som du har kommet dårligst ut av alle her, til og med dyrere på mora di enn på han som er 19 i eget navn OG har høyere kjørelengde... Gunnar, hvordan type barnesete har dere? Trenger større baksete plass asap gitt.. Vi har ett Britax Multitech som vi kjøpte nytt: Og et halvgammelt Akta Graco: Tror nok ikke disse tar mindre plass enn andre dessverre. Multitechen er 9-25kg eller noe sånt, både forover og bakovervendt, med gulvstøtte og alt mulig, men det kom dårlig ut forovervendt pga. problem med beltestrammerne i forbrukerrådets test. Ellers liker jeg setet veldig godt. Føles som en god konstruksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 ja er nok noen andre som har lånt bildene dine:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 er det bakoverlente stoler Gunnar? sjøbuse sparer noen tusenlapper på å flytte den til Gjensidige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Da er den solgt, og overlevert ny eier. Bjørn, jepp. Begge veier tror jeg, ihvertfall britaxen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Gratulerer eller kondolerer, alt ettersom. Men tror du blir godt fornøyd med erstatningen etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 wow...det gikk jo fort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Jepp. Da kan den ikke ha vært helt ille priset. Vanskelig å prise disse gamle slagskipene. Så nå bærer det til BT tirsdag for å bestille skilter og godkjenne 1ern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Det gikk fort Send meg sms/pm med skiltnummer på nye 1ern så skal jeg legge den inn i systemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå