Diesel power Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Kanskje dette er hva vi møter i framtiden. Manualer trenger ikke å produseres av nedhøgd skog. Mitt lille miljøbidrag http://www.metacafe.com/watch/853266/look_at_the_engine_work/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Haha Diesel power! Blir artig å se tryne på kona, når jeg sier at vi må ha en 46" flatskjærm i garasjen til rep. manualen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 hehe artig og interessant film det der! Trenger 60" plasma i garasjen ja! hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Finner du en slik som forteller om hele bilen så burde fredagsunderholdningen være reddet! Har en følelse av at det ikke hadde blitt altfor godt mottatt av min samboer da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Denne brukte læreren min i undervisningen på høyskolen, så den er faktisk noen år gammel. Skikkelig fin animasjon som også finnes som skjermsparer. Meg bekjent er det en Deutz-motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 i fremtiden vil man fortsatt ha Haynes manualer i papirutgave. Men de vil ligne mer på desse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 hehe, luerer på hva 0-100 er på en sånn en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 He he ja den finnes sånne programer for de som bruker roboter også. Robot Studio. (ABB) men tror de koster noen kr. Har sett noe tilsvarende som Gunnar sier i skjermsparere også. Tøft var det iallfall. De siste haynes så jo veldig intressante ut da . Å med tv skjerm blir det vel avleggs så prosjektor blir vel mere sannsynlig, he he Fin tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå