Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Var nedom bilskadesenteret i pausa, der sto det en Honda Accord Type R, på breie sommerdekk og en veldig kjip høyre bakskjerm.. ussa..

Men sånn kan det gikk ;)

Slapp av.. Det var bare en honda!

Skrevet

Starta dagen med å kjøre dama på jobb, kom halvveis opp, så sklei jeg fint ned igjen, ja ja.. Blir vel en tur gjennom innfjordstunellen i lunsjen, få av isen, fint med 5 km tunell da :)

Skrevet

åiåi snø! ja spørs om det kommer noe på sørlandet! vinterdekka må jeg muligens og få på! var glatt som faen idag !

Skrevet

Her har det fryst på, bilen min står på verksted på sommerdekk og er ferdig i dag... Jeg kommer meg ikke hjem :P

Ikke blir det billig om jeg sier jeg skal ha 215/40-17 vinterdekk heller :P

Skrevet

Blir bra med litt snø ja, må få testa 4trekken :D

kommer noen bittesmå snøflak her i byen nå, kanskje det blir litt sladding utpå kvelden?

Skrevet

var på bjørli i helga, kom en meter over natta ;) arti kjøre da ;) men er kjedeli stå å måke .. godt med tunell ja, få tina opp litt, va der i dag, møtte onkel politi gjorde jeg å :) han var fæl å bremse ;) skjønner jeg ikke noe av :)

Skrevet

Er det bare i Tønsbergsdisitriktet det ikke har kommet snø enda eller? :?

Kaldt hele tiden, men nedbøren har vært fraværende en stund nå. Menmen, nå er det meldt -6 i morgen tidlig, så jeg må vel ut og legge på vinterhjul.

Skrevet
var på bjørli i helga, kom en meter over natta ;) arti kjøre da ;) men er kjedeli stå å måke .. godt med tunell ja, få tina opp litt, va der i dag, møtte onkel politi gjorde jeg å :) han var fæl å bremse ;) skjønner jeg ikke noe av :)

Gikk det litt fort kanskje? ;) he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...