Thomaz Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Noen som vet om driftsikker go bil med et ålreit utseende til ei på 20? pris 50-100000,- Bmw compact kan jo være et alternativ om man for en som er i go stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 en 95-97 318i E36 med lav KM er vel kurrant? evt en E46 med noen KM bak seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 dama har jo en golf hu skal selge da. er jo i grunn den perfekte jentebil. og om du betaler kan du jo få compacten min for en 160k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Det er stor forskjell på 50 og 100 lapper.. og hva man får for det. Har du 100 lapper som kan brukes på bil med god samvittighet, så ville jeg tenkt E46 316i-318i sedan: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11624428 http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11521017 Og hvis det er barn inne i bildet, ville jeg tenkt E39 520-523i touring: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11626847 http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11702960 Jenter liker som regel at det ikke er for gammelt, og de liker også alt slags utstyr uten at de egentlig vet det. De sier de driter i de, helt til de har hatt det og mister det. F.eks. klima, 4WD, varme i seter, motorvarmer/webasto, elektriske vinduer, stille bil etc. Automatgir pleier også være en slager. Og så hater de å fylle drivstoff, så de liker bedre jo lenger det går for hver gang man må fylle. Der er ikke 520-523i noen slager, men 316i-318i er OK på drivstoffet. (Det ser faktisk ut som vi bytter Land Roveren over vinteren, til fordel for annen bil med automat. Madammen er lei av å gire - og bare vent, da kommer neste vinter og så er det 4WD hun savner.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 madammen har en ganske så strøken 316i compact.Den har snaue 160" på teller`n og er til salgs hvis prisen er riktig. Den er sort av farge med rødt interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 har en 325td til salgs. lav km og veldig billig å eie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 75 3,0 CSi MÅ vel være dem ultimate jentebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Link til annonsen: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... ht=compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 Mye bra svar Har sett litt på Pegeuot 206, polo, civic og golf.. Er ønske om nyere enn 2000 mod å da må nok kanskje BMW vike vis det ikke skal bli for dyrt.. Ellers var den Compacten knall.. Men bilen må helst være mindre enn 10 år for å få lån.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 75 3,0 CSi MÅ vel være dem ultimate jentebilen Hehe fin bil det Men der kommer det inn at jenter vil ha litt nyere biler med små motorer som ikke sluker bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Er det bare jeg som har en samboer som verken vil kjøre lite eggeskall eller bli satt i bås som kvinnfolk bak rattet? - For ikke å snakke om min mor som elsker å kjøre bil og ikke kan fordra "kvinnfolk bak rattet" (hennes egne ord) når hun er ute og kjører. Ingen av de er forresten noe i nærheten av feminister, det er min farmor sin jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 dama holder også på og se på jente bil henne ser mest på bmw Compact eller polo. så har et inblikk at de bilene er yplige jente bilen siden de fleste her har nevnt de:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Ikke gå for compact å underbygg myten om den som en jentebil. Det er en bil som skal gå i glemmeboka Sats heller på en 316-318 98-00 modell. Da får du lån på den samtidig som du får en pen bil med små modifikasjoner. Er en del mellom 80 og 100 lapper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Har sansen for Hansh sin samboer jeg Og forøvrig er 735 vinterbilen min Men smak er som baken Jeg bare MÅTTE legge det inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Jeg ville kanskje sett på 5'serien med antispinn(E39), mye tyngre å bedre vinterbil. Både samboeren min og mora mi har E36 og E46, begge klager på at de er lette bak. Kjører begge av og til, og de er mye verre på glatta en noen av de 4 femmerne jeg har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå